» » » » » My Mad Fat Diary 2. Sezonu Ne Zaman Başlayacak?


Merhaba arkadaşlar. Ask.fm de bir ziyaretçimiz My Mad Fat Diary'nin 2.sezonu hakkında bilgi bulamadığı için bizden paylaşım yapmamızı istedi. Biz de şimdi paylaşıyoruz.


             Biraz konusundan bahsedelim. My Mad Fat Diary, e4 kanalının dizisi.Rae Earl tarafından yazılmış My Mad, Fat Teenage Diary isimli romandan uyarlanmıştır, ki bu roman da aslında yazarının gerçek günlüğünden başka bir şey değildir. 

  Rae Earl isimli komik ve müzik tutkunu genç kızımız, 1989 yılı itibarı ile 16 yaşındadır. Ayrıca aşırı kilolu olmaktan, annesinin ilginçliğinden ve akıl sağlığı sorunlarından dertlidir. Tabii tüm bu sıkıntıların yanında ergenlikle ortaya çıkan sorunlarla da yüzleşmeye çalışmaktadır. Doktorunun tavsiyesiyle bu günlüğü yazmaya başlamıştır.

Diziyi izleyenlerden bir kişinin yorumunu da ekliyorum.
Kim olursanız olun, kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz bir dizi. Karakterlerin hiç biri yüzeysel değil, aynı gerçek hayatta da herkesin göründüğü kadarıyla olmadığı gibi. Kesinlikle izlemenizi öneririm... 2. sezonun çıkmasını geçen seneden beri büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum. Çabuk yayınlasalar da ikide bir interneti kontrol etmek zorunda kalmasam artık.
Diziyi ben izlemedim, ama müziklerinin çok başarılı olduğunu söyleyenlerin sayısı fazla. Senaryosu da ilgi çekici gibi duruyor. İlk bölümü 15 Ocak'ta yayınlanan My Mad Fat Diary, 6 bölümle beraber ilk sezonu bitirdi. 2.sezonun ne zaman başlayacağını birçok kişi merak ediyor. Dizideki Rae karakteri, Twitter hesabından birkaç tweet ile 2.sezon hakkında bir şeyler söylemiş.

3 Kasım'da atılan tweet:
1 hafta önce böyle konuşan Sharon, bugün ise yeni bir tweet attı ve biraz da olsa fanların merağını giderdi.

MMFD 2.sezon yeni yılın başlarında olacak. Henüz tarihini bilmiyorum, bildiğim bu kadar.
Kesin tarih öğrenemesek de Ocak ya da Şubat'ta başlayacağını öğrenmiş olduk.

Tanıtım Videosu:

Güncelleme: Madfuckerslar uzun bir aradan sonra dizilerine kavuştular. Eğer 2.sezon 1.bölümü Türkçe altyazılı izlemek isterseniz tıklayın.

Caner Ünal

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

11 yorum:

  1. 1. Sezonunu izlemiştim gerçektenmi çok güzeldi 2. Sezonun Ocak gibi geleceğini biliyordum burdanda izlemeyenlere tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  2. 2014 ve ocaktayız ama hala başlamadı ne zaman başlıcak

    YanıtlaSil
  3. Şubat'ta başlayacağına dair haberler gördüm.

    http://www.cultbox.co.uk/news/headlines/8825-my-mad-fat-diary-series-2-begins-next-month

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar 2.sezon fragmanı yayınlandı.

    http://www.magazinee.net/2014/01/my-mad-fat-diary-dizisinin-2-sezon.html

    YanıtlaSil
  5. 17 şubatta başlıyo

    YanıtlaSil
  6. la hala bulamadım ben?

    YanıtlaSil
  7. http://www.yabancidiziizle1.com/my-mad-fat-diary-2-sezon-1-bolum.html

    YanıtlaSil
  8. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 22:35

    Bişey soracam yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  9. Yeşim Sayrıs26 Şubat 2014 23:19

    Ben Flappy Joe Jonas'a arkadaşıma göstermek için resim atmıştım.Sonra resimleri silemedim.Yorumu sildim ama guest olarak resimler tekrar geldi nasıl silebilirim?

    YanıtlaSil
  10. Kaldırdım 2 yorumunu tamamdır değil mi?

    YanıtlaSil