» » » Alexandra Stan Menajerinden Dayak Yedi!


Bu haberi üzülerek yazıyoruz. Genç yıldızın iddiasına göre etkinlikten etkinliğe koşan güzel şarkıcı Alexandra, kontratlarından kazandığı para miktarını bilmiyordu. Menajerinden para isteyince, Marcel Pro güzel yıldızı fena şekilde dövdü.

Genç yıldızın, dayaktan sonra röportaj verirken fotoğrafları; 




kaynak: müzikbuldum

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

6 yorum:

  1. The Big Biiig Lovatic23 Aralık 2013 20:00

    Alexandra'nın bir hayranı falan değilim ama bir menajer'in bunu yapmaya ne hakkı var?Zaten onun sayesinde kaç milyar kazanıyor.Şimdi sırf para istedi diye vuruyor.O olmasaydı sen şuan böyle şımarıp ona para istediği için vurmazdı.

    YanıtlaSil
  2. Olmadı bu hiç ama hiç olmadı bunun gibi birine nasıl kıyılır ki

    YanıtlaSil
  3. ağzına sıçıyım senin gibi menejerin amk piçi o. çocuğu ne hakkın var lan milleti dövmeye kadın sana bişeymi yaptı mk malı inş hapiste yatarsınn çünkü zayn mslmnnn hııı .s.s.s. tmmı zayn mslmss cnmmmmm .s.s.s.

    YanıtlaSil
  4. aaaaaaaaaaaaaaa yetti ulan

    YanıtlaSil
  5. Alexandra Stan hayranı değilim, ama menajerin böyle bişey yapması saçmalık! Onun sayesinde zengin olmuş adam böyle saçma bişey yüzünden onu dövmesi... gerçekten aklım almıyo!! Ben Alexandra'nın yerinde olsaydım adamı dava ederdim!!!

    YanıtlaSil
  6. onlar alexander stanı dövdüyse bende onları döverim ama çok üzüldüm yazık kıza bide bu haberi duyunca alıyasım geldi ama ağladım yani

    YanıtlaSil