» » Demi Lovato, "Antiler S*ktir Olup Gidin!"


Demi Lovato önceki gün Twitter hesabından, kilosuyla dalga geçen ve fiziksel özellikleri dolayısıyla ona anti olan kişilere çağrı yaptı.

Demi ayrıca bu tweetinde, 2014 yılında artık farklı bir Demi göreceğimizi belirtti;
"Antiler sadece onlara bir şeyin doğru olmadığını kanıtlamıyorsan seni rahatsız ederler. Ben şarkı söyleyemiyorum, öyle mi?  Şu an koşu bandında şarkı söylüyorum ve k*çım çıkıyor. Kilolu mu olduğumu düşünüyorsunuz? Ben çoktan spor alanlarındayım!!! Benim ilgisiz, alakasız olduğumu mu düşünüyorsunuz? S*KTİR OLUP GİDİN... 2014'te müzik turuma çıkıyorum!!!!! Kimse benim önüme geçemez..... Hadi şu işi yapalım Lovaticler!!!!! #patladı"
Sizce 2014 yılında nasıl bir Demi göreceğiz? 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

39 yorum:

  1. Demi herzaman harika ama 2014 daha harika bir demi gorecegimizi dusunuyorum :DD ♥

    YanıtlaSil
  2. işte benim kızııım :DDD

    YanıtlaSil
  3. The big biig lovatic30 Aralık 2013 17:05

    QAPAQ.

    YanıtlaSil
  4. İşte bu kız benim Demi'm :)

    YanıtlaSil
  5. ağzını yediğim ne güzel söylemiiş ya

    YanıtlaSil
  6. Şükürler olsun artık antilerin lafıyla kalbi kırılan Demi'yi görmiycez 2014'te.Bu kız benim idolüm!!!

    YanıtlaSil
  7. atarlıbalinademi30 Aralık 2013 18:16

    bu da son günlerde her boka atarlanmaya başladı bi kendine güveni geldi. patlatırız o havasını ama şişko egosu patlarsa neyiyle dalga geççez. sdfkjsd

    YanıtlaSil
  8. ahh qçlü olamıorm dmi!!30 Aralık 2013 18:19

    stay stronq qıslarr bnm içn qçlü qln ;D hahaybii . . .

    YanıtlaSil
  9. Theİlluminati30 Aralık 2013 18:21

    göz sizi bekliyorrrr sende gel katıl aramıza beyonce nin geleceği ol.... gözü takip et

    YanıtlaSil
  10. Zayıflasa çok daha iyi olur ama o her haliyle bizim meleqimizzz ♥

    YanıtlaSil
  11. Hehee iyi attın be gülüm :D

    YanıtlaSil
  12. sfasfsafsafsafafaf :D

    YanıtlaSil
  13. Amk. haklı kadın alta bakıyorm anti demi var.Sanane ? sen lovatic misin ? Ama herşeyden önce onlara çok tşk. etmek istiyorum.Demi hakkında bir çok şey biliyorlar.Günlerinin tamamını onun kusurunu aramak için demiye harcıyorlar. asdsa

    YanıtlaSil
  14. SELENANIN O KADAR ANTİSİ VAR AĞZINI AÇIP Bİ ŞEY SÖYLEMEDİ BU MAL ANTİLERİNE KÜFÜR EDİYO!!!HATTA SELENA YALANDAN BİLE OLSA "ANTİLERİMİ SEVİYORUM" DEDİ.SİZ HALA İŞTE BENİM KIZIM sty strng..!!!ARTIK DEMİNİN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRÜN!BÜTÜN ÜNLÜLERİN ANTİSİ VAR DÜNYA STARLARININ BİLE!!NEDEN BU KADAR ABARTIYO?NEDEN KENDİNİ BİŞEY SANIYO?HİÇ BAZI ÜNLÜLER UMURSAMIYO ANTİLERİNİ.BUNU KÜFÜR EDEREK SÖYLEMİYOLAR¿DEMİNİN SELENA KADAR ANTİSİDE YOK!DEMİ SEVİYESİZLİĞİNİ GÖSTERDİ!LOVATİCLER SİZDE GÜÇLÜ KAL MELEĞİMM s..s Derseniz SİZİN AMK ARTIK!!YETER YAA SELENA ORO*PU DEMİ MELEK!!!SİZ BU EGOSU ŞİŞİK APTALA TAPMAYA DEVAM EDİN!!DEMİNİN ABARTILACAK KİLOSUDA YOK.İNANIN BANA ONA BU YÜZDEN ANTİ DİİLLER.HEPİNİZ HAYAT HİKAYESİNDEN DOLAYI SEVİYOSUNUZ!BEN ONU SESİ İÇİN SEVİYODUM.AMA DEMİ İYİCE ABARTTI!KENDİNİ BEĞENMİŞ GERİZEKALIII!!!!!

    YanıtlaSil
  15. The X Factor USA'de de yapılan şakaya karşılık verdiği tepkiler ve 2014'deki turu hakkında söylediği sözlere bakılırsa. Bence Demi 2014'de patlayacak.

    YanıtlaSil
  16. Antilere beyin alıyorum1 Ocak 2014 16:04

    Antiler her an Demi'nin kusurunu araştırmak için kliplerini izliyor,şarkılarını dinliyorlar.Siz olmasaydınız bu kadar başarılı olamazdı ,teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Pardon ama Perrie de antilerine küfür etti terbiyesiz oldu . Bu mal küfür etti işte bnm kzm .s.s..s yazıyosunuz malsını gerçekten.

    YanıtlaSil
  18. Tek kelime ile ; yazık.

    YanıtlaSil
  19. Hayat hikayesi, stay strong hikaye..Siz antiler onu neden sevdigimizi hiçbir zaman anlayamayacaksiniz.Demi selena gibi olmak zorunda degil.her insanin karakteri ayni degildir. Ayrica Delena diye birsey var ve sizi gibi surtukler gercekten selenayi sevseydi Demi yi anlardi.zor zamanlar geçiriyor ve her gün kilosuyla dalga gecen binlerce insanla başa cikmaya calisiyor.onun umrunda çünkü duyarsiz değil, kanitlamak istiyor.biraz insan olan anlar.sizin o sty strng .s.s diye dalga geçtiğiniz o iki kelime varya, işte onu hiçbir zaman yapamayacaksiniz.

    YanıtlaSil
  20. ASIL SENİN GİBİ SÜRTÜK VE BEYİNSİZLER ANLAYAMAZ!!EVET DELENA DİYE Bİ ŞEY VAR BİLİYORUZ AMA SİZİN MAL DEMİNİZİN ANTİLERİNE KÜFÜR ETMESİNE KIZIYORUZ!BEN DAHA ÇOK ŞUNA KIZIYORUM;Neden hala kendini acındırıyo?Bu sty strng olayının tamamen ticaret amaçlı olduğunu düşünüyorum.Artık parası,hayranları ve onu seven bi sevgilisi var.Neden herşeyi abartıyo??Kendini bişey sanıyo?Haa o sty strng'da Demi gibi para için değil,İnsanların gerçekten güçlü kalması için yaparım!!Selena'yı da gerçekten çoook seviyorum!Demi istesede SELENA gibi olamaz!!!Ama senin gibi geri insanlar bunu anlayamaz!Demi'yi hayat hikayesinden dolayı seviyosunuz kabul edin.Eğer birini hayat hikayesinden dolayı sevicekseniz;Başka ülkelerde yaşayan,Karınları aç olan çocukları sevin!!Ama sizde insanlık ne yazar¿Beyinsiz bi lovapicden ne bekliyosun ki!Bu kadına güçlü diyosunuz yaa yazıkk!!!

    YanıtlaSil
  21. ÇOK İYİ YAPMIŞ VE DOĞRU SÖYLEMİŞ. HADİ AMA GERÇEKCİ OLUN SİZİNLE SIRF KİLONUZ VAR DİYE DALGA GEÇİLSE NAPARDINIZ ? ARALARINIZDA O KİŞİYİ DÖVENLER BİLE VAR O SADECE ARTIK ONLARIN KARŞISINDA BASİT , GÜÇSÜZ BİR KIZ OLMADIĞINI HATIRLATMAK İSTEMİŞ . DEMİ DOĞRU SÖYLÜYOR LOVATİCLER , YAPALIM ŞU İŞİ !

    YanıtlaSil
  22. Kız sonuna kadar haklı. Demi'nin prim yaptığını düşünüyorum. Eskiden gerçekten çok seviyordum. Ama artık abartıyor. Eskiler geride kaldı, şimdi herşey ona güzel, neden yaşamına bakmak varken her programında eskileri anlatıp zırlıyor? Bunu yapmak zorunda değil. Her boka sty strng dmi.ss gçlü mlğm.s.ss demeniz de onu güçlü yüpmaz, ondan daha kötü şeyler yaşayan kaç ünlü ropörtajlarında eski hayat hikayesini anlatır allasen? Demi ''Benim hp fiziksel özllklrmle dlga gçyrlr yha'' bunu her yerde söylemezse olmazmı. Şişman değil ve bunu çok az anti diline dolamıştır. Ayrıca bazı istisnalar hariçte dış görünüşüne bişey diyen yok. Sadece bazı ergen lovaticlerle dalga geçiyorlar. Herkesin antisi var fakat bir tek o bunu kafasına takıyor. Takmasın abi takmasın. Eğer bunu Selena veya Perrie E. söyleseydi ''Uf, pis srtk bze fck you dedi kltk'' derdiler. Ve de Delena var. Biliyorum ama bunu Selena'ya anti olan milyonlarca Lovatic felan söyle. onlara da çok gerekli. Bunu anlayamazsınız belkide söversiniz beni fakat üzgünüm gerçek bu...

    YanıtlaSil
  23. Demi şu stay strong meselesini deli gibi abartti mk.kiloluysan rahatsızsan ver kilolarını hayır onu geçtim abartilacak kilosu da yok,demi ona acımamız için sacmaliyo,sorunlarını deli gibi abartiyo abi britney nin yaşadıkları çok daha kötü ve gerçekçi şeyler. Deminin sorunları ay klm vr yha antlr sktr olp gdn bn şu an ksu bndndym ztn .s.s britney napti ? Topladı kendini ve yine zirvelere çıktı,hiç yaşadıklarını gözler önüne sermedi olmamış gibi devam etti ,bu ise her gün ck kiloluyum okulda da sevilmezdim zaten ühü.KUSURA BAKMA DEMI AMA İNSANLARIN GERÇEK SORUNLARI VAR VE KİMSE SENİN SACMALIKLARINI TAKMIYO.

    YanıtlaSil
  24. Beni haklı bulduğun için teşekkür ederim.Bende eskiden onu çoook seviyodum....Sesini,Şarkılarını,güzeliğini...Telefonumda hala şarkıları var ve dinliyorum.Şimdiki şarkılarıda çok güzel ve başarılı.Ama keşke onu benim gibi sesiyle yada şarkılarıyla seven olsa.Keşke sadece şarkılarıyla gündemde kalsa.Acılarıyla değill!Eski DEMİ böyle değildi!Bende eskiden Deminin hayranıydım.Ama rehabilitasyondan sonra değişti,çok değişti.Kendini hala acındırması artık yapmacık duruyo!Keşke alıngan Demi yerine mutlu Demi görebiliriz 2014'te.Aslında Demiden çok lovaticlere kızıyorum.Bari bu konuda korumayın onu!Miley'de Demiden daha kötü şeyler yaptı.Smiler olmama rağmen Miley'i korumadım.Çünkü yaptıkları doğru değildi.Bu yüzden lovaticler sty strng diyeceğinize bu yaptığının yanlış olduğunu yoruma yazabilirsiniz!!!

    YanıtlaSil
  25. Lovatic Forever5 Ocak 2014 17:07

    Oha hırsını yerim lan koca götlüm!! :3

    YanıtlaSil
  26. 1. Yaşadıklarından sonra hala insanların onu sevmemesi onun tabiki de diğer ünlülerden daha fazla zoruna gider. 2. Selena bir şey söylemiyor o söylemiyor bu söylemiyor vsvs Demi söylüyor diye mi seviyesiz oldu? saçma çünkü seviye onu sevmeyenlere cevap vermesiyle ölçülmez. Seviye müziğinde verdiği mesajla insanlara verdiği değerle ölçülür... antileri insandan saymıyoruz bilirsin. Ayrıca oro*pu denilen tek ünlü Selena değil. Ama senin baya bu konuda Selena hakkında baya yaran var gocunuyorsun sanırım ? 3. Demi egoist denilecek en son kişi. Hayat hikayesini acındırma yapmak için paylaşmadı onu insanlar abarttı her halta sty strng .ss yazarak. Bu konu da Demi'yi suçlayamazsın. Hadi şimdi Demi'nin de dediği gibi s*ktir olup git.

    YanıtlaSil
  27. Allah belanı vermiş bize bir şey demek düşmez

    YanıtlaSil
  28. Şakaya nasıl bir karşılık vermişti bilmiyorum ben onu ?

    YanıtlaSil
  29. Am*nakoyim senin. Demi'nin gerçek röportajları dinlemeden laf yapma burda g*t! Demi kiloları yüzünden acındırma yapıyorMUŞ! Demi ''Kilo istesem veririm ama kilolu genç kızlara bir rol model olmak istiyorum kilolarıyla güzel olduklarını hatırlatan bir model..'' dedi sen hala .. -,-

    YanıtlaSil
  30. ayn selenam cok tatlı

    YanıtlaSil
  31. Benim dediklerimi götündn anladığın belli!İnan bana onun müziklerini senden iyi anlıyorum.Benim Selenayla ilgili bi yaram yok!En azından benim idolüm kendini acındırıp antilerine küfür etmiyo!!Üstelik Demi ne yaşadı gerizekalıı?Nouldu fakirlik içinde mi büyüdü?Tecavüze mi uğradı?Sakat mı kaldı?Yoksa aç,susuz mu kaldı?HAYIIIRRR!!!Şimdi sevgilisi aldattı diyecen oda yalan!Joe Demiyi felan aldatmadı!!Sizin uydurmanız!Ayrıca sevmeyenlere küfür ederek cevap vermesi seviyesizliğini gösterir!Demi mi insanlara değer veriyo?Güldürme....Hayranlarının bile yanına yaklaşmasını istemeyen biri nasıl insanlara değer verebilir!?Ben Demiye anti değilim.Onu suçlamıyorum.Ama yaptığının yanlış olduğunu söylemek benim hakkım.Siz o kadar düşmüzsünüz ki Demiyi bütün ünlülerden iyi ve üstün görüyosunuz!!O kadar beyinsizsin ki söylediklerimin hiç birini anlamamıssın!Lovapic beyni dediğim buydu işte amk!Son olarak bu sayfa senin sayfan olmadığı için aptal idolünü bi tarafına sokup (tabi bulabilirsen)sen s*ktir olup git!!!!

    YanıtlaSil
  32. O zaman niye şu an koşu bandındayim diyo twitinde mk

    YanıtlaSil
  33. SMİLER_SELENATOR10 Ocak 2014 14:39

    Kız haklı heryerde zayıf kızlar gibi olmak istediğini söylüyo amk!Neye inanmak istiyosan ona inanıyosun lovatic!Bide kendini acındırmıyomuş yürü git amk beyinsizii!!!

    YanıtlaSil
  34. Selena Gomez ile Demi Lovato'yu karşılaştırmaktan yorulmadınız mı?


    Selena Gomez olgun biri


    Demi Lovato ise sempatisiyle tanınan biri


    Düşünsenize size milyonlarca nefret mesajı geliyor,kilonuzla dalga geçiliyor.Bu sizi üzmez miydi? Empati kurun biraz.

    YanıtlaSil
  35. SmİlEr_SeLeNaToR23 Ocak 2014 23:51

    Hiç bi zaman şişman olmadım.Bu yüzden belki yaşadıklarını anlayamam.Eğer olsaydım bana öyle deselerdi bende üzülürdüm tabi.Ama Selena'ya yada Miley'e daha kötüsünü söylüyorlar.Sürtük diyolar mesela!Onlar takmıyolar Demide takmasın!Ayrıca Mileye'de şişman demişlerdi.Ama şimdi çok zayıfladı.Ben kimsenin kilolarıyla dalga geçecek birisi değilim.Demi'nin kilosuda abartılacak kadar fazla değil dedim zaten.Hiç bi zaman Selena ve Demi'yi kıyaslamadım.Bu habere kızdığım için bi karşılaştırma yaptım.Ve Delena'yıda çoooook severdim!Ama artık Selena'yı daha çok seviyorum<3<3<3Demi'yi tekrar sevmeye çalışıyorum ama sizin sayenizde olmuyor!!!:-( :-( :-(

    YanıtlaSil
  36. yeter ama bu demide anti olacak ne buluyosunuz kız hiçbir kötü habrlr gündeme düşmedi melek gibi ayrıca şöhret olmak için yeni çıkan çocuklarla çıkmıyor (selena gibi) adam akıllı müzik yapıyor ona anti olacak ne var forever lovaticc

    YanıtlaSil
  37. Yeşim Sayrıs24 Şubat 2014 13:54

    Manyakk:D :D

    YanıtlaSil
  38. İyi yapmış desin :D

    YanıtlaSil