» » » Demi Lovato, "Kokain Çekmeden Duramıyordum."


Demi Lovato, Joe Jonas ile başlayan uyuşturucu davası kapandıktan sonra kendi bağımlılığı hakkında konuştu!

Demi Access Hollwood'a verdiği röportajında şunları söyledi;
"30 dakika kokain çekmeden duramıyordum. Onu uçaklara bile sokuyordum. Uçakta birinci sınıf kısmındaki kişilerin uyumasını bekliyordum, sonrasında çekiyordum, ya da gizlice tuvalete gidiyordum."
Eh, ne diyelim. Bu üzücü ama neyse ki Demi rehabilitasyon tedavisinden sonra bu alışkanlığından kurtuldu.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

8 yorum:

  1. o melek bi kere tmm yapmaz öle bişi .s.s.s..s.s.s

    YanıtlaSil
  2. o melek bi kere tmm mı yapmaz öle bişi o güçlü ondan ondan .s.s.s.s.s.s

    YanıtlaSil
  3. o melek bikere tmm mı yapmaz böle şeyler..s.s.s.s..s.s.s

    YanıtlaSil
  4. Mal mısınız olum siz ? o melek bi kere tmm yapmaz öle bişi .s.s.s. diyosunuz da biz onun bunu yapmadığını inkar felan etmedik. Kokain çekti. Partilerde verdi. Kötü bir durumdaydı ve iyileşti. Salak salak yorumlar yazmayın. Her ünlünün hatası paylaşıldığında o melek bi kere tmm yapmaz öle bişi .s.s.s yazıyosunuz amk

    YanıtlaSil
  5. DL Sena Akdağ13 Aralık 2013 14:24

    evet o melek o bizim kanatsız meleğimiz evet bi aralar çekiyodu ama rehabilitasyon merkezinde iyileşti şimdi yalan haberler paylaşmaktan vazgeçin DEmi 16 yaşında uyuşturucu kullanamyı bıraktı öğrenninde gelin amk

    YanıtlaSil
  6. DELİ MİSİN? TAMAM BU KÖTÜ, AMA NE BİÇİM BİR RUHSAL ÇÖKÜNTÜ YAŞIYORDU.

    YanıtlaSil
  7. amk salakları dalga geçiyordu :D

    YanıtlaSil