» » » Dylan Sprouse'dan Bir Çıplak Fotoğraf Daha!


Dylan Sprouse'nin birkaç hafta önce sızan çıplak fotoğrafları çok tepki almıştı ve Dylan kendisine gelen tüm o olumsuz yorumlarla dalga geçmişti. Şimdi ise yeni bir fotoğraf daha ortaya çıktı... Fotoğraf diğer fotoğraflar gibi Dylan'ın cinsel organını da içeriyor.


Dylan'ın annesinin 'bu onun kararı istediğini yapabilir, size yargılamak düşmez' demesine rağmen bu fotoğraf yine çok tepki alacağa benziyor;


Siz ne düşünüyorsunuz?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

12 yorum:

  1. çok saçma ne güzel çocuktu çok seviyodum şimdi gözümden düştü dikkat çekmek için yaptığı çok belli

    YanıtlaSil
  2. gerizekalı bu da dikkat çekmek için çükünü falan çekiyo mk salağı anneside nu onun kararı istediğini yapabilir diyo bnm oğlumun böyle fotoğrafları çıksın evlatlıktan reddederim eskiden severdim bu çocuğu ama şimdi sevmiyorum bize ne mk senin şeyyinden el yarrağını görmeyen kendi şeyini keser sapı sanar

    YanıtlaSil
  3. Ya bişey sorcam şimdi Dylan bunu paylaşırken sansürlemiş miydi? Yoksa siz mi sansürlediniz?

    YanıtlaSil
  4. ABİ DİKKAT ÇEKMEK İÇİN YAPIYOLAR ASDFGHJKLŞİĞPIY

    YanıtlaSil
  5. Dylan gösteriş için yapmıyor amk SIZMIŞ yani kendi isteğiyle değil.

    YanıtlaSil
  6. ama fotoları kendi çekiyo

    YanıtlaSil
  7. amacın ne lan sapık

    YanıtlaSil
  8. niye sapık diyosun? senin için herşeyi yanlış anlayacak kadar fesatsa biz napalım amk

    YanıtlaSil
  9. KENDİ İSTEĞİYLE PAYLAŞMIYOR SIZMIŞ DİYENLER: FOTOĞRAFI BEN Mİ ÇEKİYORUM?

    YanıtlaSil
  10. Hala çok tatlı amk dsfshgdfshadfg

    YanıtlaSil
  11. Açıkça paylaşmış, sansürsüz halini sayfaya mesaj atanlar da olmuştu çünkü. Ama bunu biz yabancı bir haber sitesinden aldık bu haliyle.

    YanıtlaSil
  12. Kalipso A.Jackson29 Aralık 2013 11:52

    Erkek olupta benimde böyle vücudum olsaydı bende çekerdim ehehhe.

    YanıtlaSil