» » » » Ellie Goulding "Taylor Swift Benim İçin İlham Kaynağı"


Ellie Goulding, Cosmopolitan UK 2014 sayısının yeni kapak kızı oldu. Ocak ayında çıkacak olan dergide Ellie ile yapılan röportaj kendine olan güveni, panik ataklardan dolayı yaşadığı acıyı ve yakın kız arkadaşlarını ele alıyor.

Kız Arkadaşları Hakkında
Benim birkaç arkadaşım var. Gerçekten yakınız ve ruhsal olarak anlaşıyoruz. Rita Ora'ya gerçekten bayılıyorum. Onun hayata gerçekten iyi bir bakış açısı var. Çok pozitif, sıkı çalışan ve eğlenceli birisi. Cara Delevingne ile çok eğleniyoruz. Birbirimizle bağlantı kurabiliyoruz. Ben ve Taylor Swift gerçekten benziyoruz, biz ilişkiler hakkında şarkılar yazıyoruz ve bununla şaka yapıyoruz. Mesajlaşıyoruz ve bazen sadece bir şey söylüyorum, bu gizli bir şey olsa bile o anlıyor. O benim için bir ilham kaynağı çünkü müziğinde erkekler hakkında nasıl dürüst olabileceğini ortaya koydu. Bence ben bu konuda bu kadar açık olmamalıyım diyorum, sonra yine de insanlar hakkında yazıyorum. 
Kendine Güveni Hakkında 
Kendime olan güvenim geçen yıllarda bir kadın olarak büyüdü. Kendimi o anda bir kez hissettiğimden daha fazla güçlü hissediyorum. Şu an çok özgür ve feminist hissediyorum. Belki de bu bekar olduğumdandır. Kendimi asla bir ilham kaynağı olarak görmedim. Ben mükemmel değilim, süper model değilim. İçki ve sigara içiyorum (ki bundan gurur duymuyorum), ve normal şeyler yapıyorum.
Aşk Hayatı Hakkında 
Bence aşk hayatında sena ilham veren ve sana bir şeyler katan biriyle olmak önemli. Ve espri anlayışı! Beni güldürmek gerçekten zor.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply