» » » » Justin Bieber'ın Believe Tur'undan Unutulmaz Anlar!


Biliyorsunuz ki Justin'in son albümü Believe'in konser turu yapıldı. Tur 29 Eylül 2012'de başladı ve 8 Aralık 2013 tarihinde bitti. Yaklaşık 1 yıl 3 ay süren bu tur boyunca 156 konser verildi ve 5 kıtada yüzlerce şehir gezildi. Belieber'lar Twitter, Instagram, Facebook ve daha bir çok internet sitesinde #beliebetourmemories (#believeturhatıraları) etiketiyle bir çok fotoğraf paylaşmaya başladı. Bizde sizlere birkaçını göstermek istedik.


1. Justin Bieber sahnedeyken sahneye bir çok madde atılıyordu ve Justin 'Sahneye bir şey atmayın' uyarısını yaptıktan sonra bir hayran sahneye sütyenini attı. Bunun üzerine Justin sütyeni alıp kendi üzerine tuttu ve 'Bana oldu mu?' diye sordu.

2.Justin Bieber hasta hayranı Avalanna ile çok ilgileniyor,onu çok seviyordu. Avalanna'nın ölümünden sonra Justin konserde 'One Less Lonely Girl' şarkısına "Avalanna, eğer dinliyorsan,seni seviyorum. Burdaki herkes seni seviyor. Bu senin için' diyerek başlamıştı ve ünlü şarkıcı şarkıyı söylerken duygusal anlar yaşamıştı.

3.Justin,sahnede ceketini çıkarmak istediğinde çıkaramamış ve bir hayranından yardım istemişti.

4.Justin şarkı söylerken hayranlarının 'proud'(gurur) ve 'we will love you forever as long as you love us'(bizi sevdiğin sürece seni daima seveceğiz) yazılı ve sonsuzluk işareti olan pankartlarını görünce duygusal anlar yaşamıştı.

5. Genç şarkıcı bir konserinde sahneye kusmuştu ve bu konuda hayranlarıyla şöyle konuştu ;
"Şuan, bu benim için çok zor çünkü kendimi çok hasta hissediyorum ama bütün hayranlarıma beni rahat hissettirdikleri için teşekkür ederim. Bir takım insanın önünde kusmak gerçekten iyi hissettirmiyor. Ama çocuklar,ben biliyorum beni yargılamayacaksınız değil mi?(Hayranlar hayır diyerek çığlık attılar.) Beni yine aynı şekilde sevecek misiniz?(Hayranları evet diye bağırıyor) Beni bu kadar mı seviyorsunuz? Beni ne kadar seviyorsunuz?(Hayranlar bu sırada büyük bir çığlık atıyor) Bu beni daha iyi hissettiriyor."

6.Justin bir konserine pelerinle çıkmıştı.

7. Bunun Türk Belieber'lar için en önemlisi olduğunu düşündüğüm için en sona yazmak istedim. Tabi ki bizler için en güzel hatıra Justin'in ilk Türkiye konserini Believe Tur kapsamında yapmış olması.Türk Belieber'ların yıllarca beklediği an. 2 Mayıs 2013. Biliyoruz ki bu bir çok Türk Belieber için hayatlarındaki en önemli tarih. Tabi ki bu Justin'in son Türkiye konseri değil. Justin Türkiye'ye tekrar geleceğini konserden sonra söylemişti.Ayrıca Justin ve ekibi sosyal medya üzerinden Türkiye'yi çok sevdiklerini,yemekleri çok beğendiklerini de söylemişlerdi. Justin Bieber konsere çıkmadan önce 'Türkiye şuan deliriyor. Biz hazırız! diye twittera yazmıştı.
 


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum: