» » » » » Lady Gaga "Zor Oldu Ama Aşkı Buldum"


Lady Gaga aşka fena tutulmuş!

Pop Yıldızı, Fashion dergisinin Şubat 2014 sayısı için gerçekleştirilen röportajda sevgilisi Taylor Kinney hakkında konuştu.
"Onu bulmak benim için zor oldu ama aşkı buldum. Aşıksanız, biriyle tanıştığınız zaman; etrafınızdaki muhteşem insanlar sizi korkutmamalı, aşk budur. Erkekler benim için her zaman mutlu değildi. Bir kadının bu kadar başarılı olduğunu izlemek (onlar için) oldukça zordu."
Kasım ayında Gaga ilişkileri hakkında konuşurken birbirlerini tamamladıklarını söylemişti;
"O gizli garip bir tip... Biz birbirimizin tuhaflıklarını tamamlıyoruz. Bu aslında bana bu güne kadar söylediği ilk şeylerden biri. DR. Seuss'dan alıntı. Başkasında (kendine) uyumlu bir tuhaflık bulursun."
İkili, 2011 yılında Gaga'nın "You and I" videosunun çekim setince tanıştılar ancak yakın zamana kadar (en azından açıkça) ilişkileri hakkında oldukça sessizlerdi.

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply