» » » » Miley Cyrus'tan Ariana Grande'ye Gönderme!


Miley Cyrus, kısa bir zaman önce New York Times'a verdiği röportajında Ariana Grande hakkında olay yaratacak bir yorumda bulundu;
"Ariana'nın kısa ve açık kıyafetler giydiğini görmüştüm. Yanıma geldi ve, 'Bu kıyafetler beni sen gibi hissettirdi!' dedi. Ben de, 'Bu benim altıncı sınıf mezuniyet balosunda giydiğim elbiseye benziyor.' dedim. Ariana, bence hala Nickelodeon'ın etkisinden çıkamamış. Onun bazı insanlara karşı biraz daha saygılı olması gerekiyor."
Umarız bu sözler ikilinin arasını bozmaz. Siz ne düşünüyorsunuz?

***
Bilmeyenler için; Miley ve Ariana'nın arası kötü değil. Miley daha önce Ariana Grande için bir şarkı yazdığını söylemişti ve Ariana da röportajlarında Miley hakkında sorular sorulduğunda hep savunmacı cevaplar veriyor.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

17 yorum:

  1. Çünkü herhangi bir çocuk kanalının etkisinden kurtulmak için çırılçıplak olması lazım değil mi Miley?

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle haklı kimse ona birşey diyemez bu konuda

    YanıtlaSil
  3. size yapıldıgını düşünün birnevi miley'e sürtük demiş amk salağı sikerim ben bu kızı MİLEY HAKLI SONUNA KADAR GÖT KADAR BACAĞIYLA KENDİNDEN KAT KAT DAHA ÜSTÜN BİRİNE LAF ATMAMAYI ÖĞRENSİN AMK SÜMÜKLÜSÜ

    YanıtlaSil
  4. miley haklı arianator olsam bile mileyi haklı buldum üzgünüm gencler

    YanıtlaSil
  5. Açık saçık giyinince aynı senin gibi oldum demek ne?

    YanıtlaSil
  6. ha pardon? alttaki nota takıldım. Ariana Miley e twitter da bir sürü kez git ve üzerine bişiler giy gibi bişiler söylemişti. Ayrıca Ariana röportajlarında Miley i savunmuyor tam tersine onu tersliyor onu küçük düşürmek için bir sürü şey söylüyordu. Araları daha nası iyi olabilir ki? Garip.

    YanıtlaSil
  7. umarım araları bozulmaz !!

    YanıtlaSil
  8. lütfen ağır söz kullanmayalım miley haklı o kadar bizde tes bir şey söylemedik :(

    YanıtlaSil
  9. sutruk felan demedı amına koduğum şaka yapıyodu onla

    YanıtlaSil
  10. götünden bişeyler uydurupta buraya yazma lütfen. Ariana bir smiler & onu küçük düşürmek felan istemiyor

    YanıtlaSil
  11. Umarım araları bozulur.Bu salak fan grupları da kendi çocuk idollerini korumak için bir taraflarını yırtarlar,biz de oturup onlara güleriz.

    YanıtlaSil
  12. Ariana'nın smiler olduğu belli.Kafasını takmaz ztn aq :D

    YanıtlaSil
  13. miley e laf edeni sikerim hemde bağırta bağırta.. bu arina orospusu haddini bilsin.. bide çirkin yarabbim nasıl insan içine çıkıyo o suratla ıyy.. o gözlerin birbirine yakınlığı ne lan vay anasını...

    YanıtlaSil
  14. miley çocuk kanalının etkisinden çıkmak için mi soyundu lan amına koduğumun malı laf edeceksin her boku bilipte laf et... dinliyormusun röportajlarını... o ben değildim şimdi kendimi gösteriyorum diyor.. kendisi olarak sevmediysen izlemeyeceksin beyinsiz...

    YanıtlaSil
  15. Miley haklı arina nasıl bi smiler.Smiler olan birisi gidipte Miley'e böyle şeylee söylemez!Arina daha popüler olmak için Miley'e yöneliyo.Ama bu surat ifadesiyle bi şey olmaz bundan!Tipe bakk!!Miley'de çok iyi söylemiş.Dediği gibi arina Nickelodeon'nun etkisinden çıkamamış!!!

    YanıtlaSil
  16. bu Arianada dün boktu bugün koktu amk :sddsdda

    YanıtlaSil