» » » Selena Gomez : "Justin Mutluyken Ben De Mutluyum"


Justin Bieber'ın Power 106'ya yaptığı konuşmadan sonra, sizce de Jelena çifti gündeme gelmedi mi? Justin'in konuşmasından sonra Selena, artık fotoğrafları beğenmekten hiç de çekinmiyordu. Selena bir kaç saat önce kendi fotoğraflarından birine Justin hakkında bir yorum yaptı. Yorumda şöyle diyor; 
"Justin adına mutluyum. Ne olursa olsun, o bana mutluluk getirdi ve bu asla değişmeyecek. O sadece geçmişte kaldı. Onu daima seveceğim. 2014 bizim için, arkadaş olarak iyi bir yıl olacak. O mutluyken, ben de mutluyum..."
Selena'nın yorumu ; 

Selena, romantik bir ilişkiden sonra arkadaş kalınmayacağını düşünüyordu fakat yorumundan arkadaş kaldıklarını anlayabiliyoruz. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce arkadaş kalabilirler mi?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. özgeyi yerunn :DD23 Aralık 2013 21:01

    sonra da "slna jstni hç svmyo tmm mı .s.s" diyen salaklarla karşı karşıya kalabiliriz -_-

    YanıtlaSil
  2. niye bu konu bu kadar abartılıyoki madem geçmişte kaldı yeter yani ikide bir fotoğraf beğenmeler veya yorum yazma ropörtaj verme çok gereksiz hep selena nın tarafından baktım ve muhabir sormuş yanıtlamış dedim ama yeter yani bu başka

    YanıtlaSil
  3. abi reklamın mına kodunuz yeter lan harbi yeter. bi de reklam ilişkisi diyince suçlu oluyoruz iyi mi.

    YanıtlaSil