» » » » Ashley Benson: "Ekranda Çıplak Olmak İstemedim, Bu Çok Gereksiz."


Cosmopolitan dergisinin Mart 2014 sayısının kapağında yer alan "Pretty Little Liars" yıldızı Ashley Benson, röportajında çıplaklık, uyuşturucular ve aşk gibi birçok şey hakkında konuştu.
"Hiçbir zaman ekranda çıplak yer almak istemedim, bu çok gereksiz. Kızlar pijamaların ya da tişörtlerin içinde çok daha iyi görünüyor."
"Bir sınırımın olduğunu belirtmek istiyorum. Herkes seni düşürmek, itmek istiyor ve bu tarz şeyleri yaparken hakkında konuşulması çok kolay. Ben sadece setten çıkıp gidiyorum. Herkes bunu yapabileceğini fark edemiyor."
"Ailemde uyuşturucu ve alkol kullananlar var ve bunların hayatlarını mahvettiğini, hapse girdiklerini, hepsini gördüm. Bir kez uyuşturucu kullandınız mı, bağımlılık yapıyor. Bu yüzden hiç kullanmaya başlamadım, özenmedim bile çünkü bu zincir çok acımasız. Ve eğer ailenizin içinde kullanan varsa, ne kadar gösterişsiz, gereksiz bir şey olduğunu görüyorsunuz. Vücudumun kontrolünü asla kaybetmek istemem."
"(Eski Sevgilisi Ryan Good hakkında) Ryan tanıştığım en güçlü insanlardan biri. Çok mütevazi ve insanların üzerinde pozitif bir etkiye sahip. Ara verdik çünkü çok zor oluyordu. Günde 20 saat çalışıyordum ve bu yüzden de çok yorgun oluyordum. Bu yüzden de ilişkinin telefon üzerinden yürümesi gerekiyordu."
"(Gelecek planları hakkında) Dizimde ve filmlerde rol almaya devam etmek istiyorum. Pretty Little Liars bittiğinde çok üzüleceğim çünkü bu dizi beni, şu an bulunduğum yere getirdi ve de bize en iyi hayranları kazandırdı." 
 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum: