» » » » Britney Spears: "Sahnede Olmadığım Bir İnsan Oluyorum"


Britney Spears, kapak olduğu Vegas dergisi ile röportaj yaptı. İşte o röportaj:

Yaşının Kariyerini Etkilemesi Hakkında:
Açıkçası ben büyüdüm ve biraz bilge olduğumu düşünüyorum, ama daha korkusuzum.

Bir Anne ve Sanatçı Olmayı Nasıl Ayırıyor:
Anneyken her şekilde zaten anne oluyorum. Sadece her zaman ne yapıp yapmamamız konusunda endişeliyim. Ama sahnedeyken sanki terapideymişim gibi geliyor. Olmadığım bir insan oluyorum. Bu da kafamı dağıtmamı ve biraz eğlenmemi sağlıyor.

Vegas'ta Yeni Bir Uyum Hakkında:
Bu zorlu bir program... Bence çocuklarımla normal bir hayatı yaşayabilmeliyim. Gösteriden sonra ve Las Vegas'ta kaldıktan sonra, Los Angeles'a döneceğim bazı zamanlar olacak.

 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply