» » » » Harry Styles ve Kendall Jenner Sarmaş Dolaş Görüntülendi!


Uzun süredir birlikte oldukları söylenilen Harry Styles ve Kendall Jenner'ın ilk defa yakın fotoğrafları medyaya sızdı! İkili Inglewood'daki Eagles grubunun konserinde sarmaş dolaş görüntülendi. Görüntüler uzaktan çekildiği için çok bulanık olsa da, ikilinin sevgili olduğunu açıklığa kavuşturdu;



Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

11 yorum:

  1. Aytac hesenova19 Ocak 2014 11:52

    şimdi Anti Kendall sayfalarına hazır olun kebanlar açıcak ve şöyle cümle kurucaklar kndll hrry ykşmyo.s.s onun prsi için svyuu .s.s

    YanıtlaSil
  2. Harry Taylor'ı bıraktıktan sonra zevki çok düşmüş resmen attan inip eşşeğe binmiş aq :(

    YanıtlaSil
  3. ben kendall'ı ve ailesini önceden de sevmiyodum ki aq Türk milletine laf attıkları için. onlar benim milletime laf atıyosa ben onları neden seveyim ki ??

    YanıtlaSil
  4. keşke harry yeniden taylor'le çksa çok yakışıyolardı :/

    YanıtlaSil
  5. harry bence git gide zevki eksilere düşüo ben directionarım ve üzülüyorum artık :(

    YanıtlaSil
  6. #LARRY SHIPPER19 Ocak 2014 17:52

    Modest tekrardan iş başında! :D

    YanıtlaSil
  7. DIRECTIONER.21 Ocak 2014 13:42

    Şimdi kezbanlar Kendall'a Allah belnı vrsin kendallll .ss.s.s.s dicek ya. Ben koyu directionerım ama Harrynin mutluluğu benim için her şeyden önemli. O mutluysa directioner gibi davranıp kızın suçu yokken bişeyler demeyin

    YanıtlaSil
  8. Hadi ama Kendall'ın ailesi fazlasıyla bize demediğini bırakmadı ben mi dedim Türkleri ve Müslümanları sevmiyorum diye siz diyin tamam mı siz bize kezban diyin . Allah aşkına bana laf attıysa benden ona hayran olmamı beklemeyin . Azcık Türklüğünüz varsa anti olursunuz !!!!

    YanıtlaSil
  9. mk buda gaymı değilmi beli değil gay aslında belli etmemek için kızlarla boşuna çıkıyo yoksa neden taylordan hemen ayrıldı gidip gaylar kulübüne kapak oluyo pis gay best song ever klibinde zayn kadın kılığına girdi ona bile yavşıyodu mk

    YanıtlaSil
  10. Kendall'ı sevmeyen kız29 Ocak 2014 12:00

    kesinlikle !

    YanıtlaSil
  11. Kendall'ı sevmiyorum ve asla da sevmeyeceğim!

    YanıtlaSil