» » » Lorde, 'Bana Seksi Genç Kız Demeyin!"


Lorde geçenlerde New York Times'a şöyle konuştu;
"Bana seksi/ateşli genç kız denildiğinde kusasım geliyor. İnsanların beni yanlış tanımasını istemiyorum, insanlara gerçekten olmadığım bir şey için kötü yönde örnek olmak istemiyorum.  Ben doğru bulmadığım şeylere hayır diyerek milyonları kolayca kazanabildim. Benim yaşımdaki insanların ilgisini çekecek şeyler yapmaya çalışıyorum, yaşıtlarımın onlar için bir şey yaptığımı bilmelerini istiyorum, ya da onları temsil ettiğimi. İnsanlar bu konuda beni eleştirmeye bayılıyor, keşke ben de eleştirmenin yeni ve tepki almayacak bir yolunu bulabilseydim."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

15 yorum:

  1. sana seksi diyen yoktur be. şarkıları güzel ama kendisini bu kadar da büyük ve öneli görmemeli bence

    YanıtlaSil
  2. Şarkıların bile berbat olm çk konuşma .s.s

    YanıtlaSil
  3. bence çok ama çok başarılı bir sanatçı hele TEAM şarkısını çok seviyorum

    YanıtlaSil
  4. öyle birşey demiyorlar çünkü değilsin :D

    YanıtlaSil
  5. Güzel kız ama sexy denildiğini düşnmüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Sanki diyorlarda mal ya kim sana ateşli dedi? Götünden sallıyor. Sanıyor ki öyle derse birileri ona ateşli dedi diye düşüneceğiz. Harbiden bu kız tescilli göt -,-

    YanıtlaSil
  7. Tipinde hayır yok çarpılmışa benziyor. Bizim mahallede bir yaşlı teyze vardı daha genç gösteriyor bu maldan. Yani tamam daha genç göstermeyebilir ama en azından Müslüman. Bu neyin kafasını yaşıyor iki sonra ölse cehennemde cayır cayır yanacak hala başarılı olmalıyım kafasında. Gereksizlik bu olsa gerek. -,-

    YanıtlaSil
  8. bumbumblaahhhhxbhhhdxixndbdxgx1 Ocak 2014 20:04

    Ya bence iyi birine benziyo ama kendibi biraz one atmaya calisiyo gibi geldi bana ama simdi hakkini vermek lazim guzel kiz sarkilarida seside gayet basarili... iyi kisiligini cok disari cikaramamis olsada bence kotu bir niyeti yok

    YanıtlaSil
  9. Lorde ilgili her okuduğum haberde bi bencillik var kendini biraz abartıyor bence

    YanıtlaSil
  10. Hiç kimse öyle bişey demiyoo,demezde!Sende tip yok ki seksilik olsa.Bütün ünlülere laf atarak ünlü olmaya çalışıyo!Ama sen onlar kadar güzel bile değilsin.Şarkıların ve sesin onlar kadar güzel bile değil!!Kısacası onların tırnağı bile olamazsın!!Genç kıza bile benzemiyoo!Bu nasıl 16 yaşında lann??

    YanıtlaSil
  11. zaten değilsin herkezi eleştiriyorsun kendin mükemmelmisin ? (!)

    YanıtlaSil
  12. SMİLER_SELENATOR15 Ocak 2014 14:50

    lşdkfjsgjsloşgjdog

    YanıtlaSil
  13. SMİLER_SELENATOR15 Ocak 2014 15:01

    ladkljfsjkglşdgklşdgkş

    YanıtlaSil
  14. Diyen yok zaten :)

    YanıtlaSil
  15. diyen var ki ''bana öyle demeyin'' diyor amk malları...

    YanıtlaSil