» » » » » Marc Jacobs Fotoğrafçısı Miley Cyrus'ı Reddetti!


Marc Jacobs için uzun süredir fotoğrafçılık yapan Juergen Teller, Miley Cyrus'ı kampanyanın Bahar/Yaz 2014 reklamı için fotoğraflamayı reddettiğini söyledi.

Jacobs, konu hakkında Women's Wear Daily'ye verdiği röportajda şunları söyledi;
"O bize Miley hakkında birçok övgüde bulundu ama Miley'nin fotoğraflarını çekmeyi neden kabul etmediğini dile getirmedi. Sadece onun fotoğrafını çekmek istemediğini söyledi."
Miley kampanyanın yeni yüzü, ancak bu olaydan sonra fotoğraflarını çeken kişi David Sims oldu.

Jacobs, Juergen Teller hakkında;
"Yıllarca onunla birlikte çalıştım ve bir sanatçı olarak onu seviyorum."
derken röportajın devamında Miley hakkında şöyle konuştu;
"Hepimiz Miley'yi çok seviyoruz. Kişiliğini, enerjisini, başarısını, mütevaziliğini, zekasını, kısacası her şeyini. Miley hakkında sevmediğim hiçbir şey yok. Çok özgün ve doğal bir yapıya sahip."
Sizce fotoğrafçı Juergen'in Miley'yi kamera karşısına almayı reddetme sebebi ne olabilir?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

11 yorum:

  1. Belli bir ahlak anlayışı olduğu için olabilir ;)

    YanıtlaSil
  2. mal mısın. giydiği kıyafetler vs. değişmiyo zaten. marc jacobs kıyafetleri gayet kapalı. siktir git amk orospusu. senin beynin sikilmiş.

    YanıtlaSil
  3. Git Google'a Juergen Teller yaz. Çıkanlara bak. Sonra büyük ihtimal konuşamayacaksın.

    YanıtlaSil
  4. ay harbi onlar ne öyle. :D:D miley fazla namuslu gelmiştir o yüzden çekememiştir. fkgjdfgjs

    YanıtlaSil
  5. Senin o çok sevdiğin mileyin millete götünü dayayıp twerk yaparken melek, ben burda eleştirel yorum yazarken orospu oluyorum oluyorum? kusura bakma canısı senin beynin sikilmiş.

    YanıtlaSil
  6. amk malı adamın adını yaz bi google'a. tanımadığın insan ahlaklı miley mi ahlaksız. orospu beyinlisin işte. benim lafımı bana karşı kullanma. hem melek demedim farkındaysan. ayrıca meleklikle twerk'ün vs. ne alakası var... kişilik başka bi şey öğren de gel.

    YanıtlaSil
  7. arkadaşım tamamda küfür etmeden savunamıyor musunuz sevdiğiniz sanatçıyı? uğruna savaş vermenize gerek yok ananız babanız değil sonuçta.

    YanıtlaSil
  8. Ben ne yaptımda orospu oldum onu açıklar mısın tatlım ?

    YanıtlaSil
  9. Tatlım diyince laf sokmuş olmuyosun bil istedim. :)

    YanıtlaSil
  10. Çünkü sen orospu diyince laf sokuyorsun değil mi canısı? Ayrıca en fazla 15-16 yaşındasındır tatlım demem normal yani küçüğümsün

    YanıtlaSil
  11. ismimide al götüne sokarsın12 Ocak 2014 19:27

    bok gini asdfghjklş

    YanıtlaSil