» » » » Miley Cyrus ve Annesi Beraber Esrar İçti!


Miley Cyrus, yakın arkadaşlarından Cheyne Thomas, Denika Bedrossian ve Amazon Ashley ile Miami/Florida'daydı. Cyrus bir ev partisinde annesi ile beraber marijuana(esrar) çekerken görüntülendi.

Ünlü şarkıcı parti sırasında, masanın etrafında dolanıp kendi fotoğraflarını çekti. Daha sonra annesi Tish Cyrus ile arka tarafa gidip gülüştüler.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

15 yorum:

  1. xdddddddddddddd14 Ocak 2014 16:38

    ilgimç 1 anne fjdhmjeds

    YanıtlaSil
  2. banada öyle anne yollayın oradan

    YanıtlaSil
  3. DeMiley-qalp14 Ocak 2014 20:12

    Mileyi çok fazla rahat yetiştiryorlar.Şahsen ben annesi olsam çocuğuma esrar cekmesibe izin verimezdm hadi onu geçtim bide onla knka gibi oturup esrar çekmezdim bu çok saçma.Ona dur diğicek kimse yok bir annenin bunu yapmasıı....Gerçekten suan çok şaşkınım.

    YanıtlaSil
  4. Mileyin Sigortali Dili :D14 Ocak 2014 20:15

    Boyle annem olsun gerçekten istemezdim.Büyükler neden vardır bizi kötü şeylere itmek için değil o çıkmazlara girmedn kolumuzdan tutmak için.Bir anne nasıl boyle davranır ki.Mileyin rahat olmasına artık şaşaırmıyorum herkez bundan zevk alıyor demmki ailesi bile.Ben onun tarzını benmsedim artık ama yaptığı onun sağlığı için kötü.

    YanıtlaSil
  5. Yagmur Cansın14 Ocak 2014 20:18

    Annemi yoksa şambabasımı amg.Şuandan sonra anneme sükrediyorum en azından bni düşünen bir annem var.Düşünüyorumda annemle karşı karşıya alkol aldığımı yada esrar çektiğimii...Çok saçma amg. düşüncesi bile saçma :D :D asdadasfd

    YanıtlaSil
  6. Bence bu kadın Mileyin gerçek anasın değil :D :D

    YanıtlaSil
  7. Taylor'ın Kırmızı Dudağı.14 Ocak 2014 21:21

    nasıl bi anne yha.tam bi saçmalık miley'in yaptıklarına şaşmamalı kusura bakmayın ama gerizekalımılar bunlar.

    YanıtlaSil
  8. Miley'e acıyorum :( düzgün yetiştirebilseydi böyle olmazdı belki

    YanıtlaSil
  9. Miley'i

    tanıyamıyorum :( :(:(

    YanıtlaSil
  10. SMİLER_SELENATOR16 Ocak 2014 19:00

    YUH!YUH!YUH!Hadi Miley içiyo biliyoruz ama annesi?Kızını bu lanet şeyden kurtarmak yerine karşılıklı esrar içiyolar!Annesinden böyle bişey beklemezdim:-0:-0Miley'nin bu kötü alışkanlıkları bırakması lazım.Ben onun iyi olmasını istiyorum<3Ben Hannah Montana ilk başladığından beri Smiler'ım.Miley'nin sesini,güzelliğini,açık sözlülüğünü ve kendisini çooook seviyorum<3<3<3<3

    Ama bu davranışlarını son derece kınıyorum!Çünkü Mileye yakıştıramıyorum:-(:-(Ben eski Miley'i istiyorum!Gerçi Miley eskidende böyleydi ama bu kadar değildi.Ben bu tatlı kızı istiyorum:-(:-(:-(:-(

    YanıtlaSil
  11. Sen çok mu düzgünsün acaba?

    YanıtlaSil
  12. winelover bukooo19 Ocak 2014 08:56

    anasına bak kızını al diye buna derler amk

    YanıtlaSil
  13. smilerım gerizekalı. smiler olmak her yaptığını desteklemek demek değildir. ne yaparsa yapsın onu seviyorum ama bu yanlış. kendisini zehirliyor.

    YanıtlaSil
  14. ben miley`e saygi duruyorum kendi hayati kendi kendini oldüre bilir ama onu takip edenlerin ve haylanlarinin kendi kedini zehirlemesini saglamaya hakki yok ve bir cok ünlü farkinda degil ama kendi kararlari sedece onlarin degil hayranlarinada büyük olcüde etkiliyor bu yüzden bir cok insanin bilmesi gereken sey miley cyrus gibi isimlerin ünlü oldukdan sonra kararlarini kendilerine gore vermeye hakki yok cünkü atiklari yanlis bir adim onlarca hatda yüzlerce insanin sonu ola bilir

    YanıtlaSil
  15. Çok saçma lan bu düşünsenize annenizle karşılıklı esrar çekiyonuz yada alkol alıp saçmalayıp gülüyosunuz felan :S :S ııyyyy böööggg gerçekten bunu istemem

    YanıtlaSil