» » » » Selena Gomez: ''Demi En Karanlık Sırlarımı Biliyor''


Selena Gomez, uzun süredir arkadaşı olan Demi Lovato hakkında Seventeen dergisine konuştu!
''Demi gerçekten çok çok çok güçlü biri. O, en derin, en karanlık sırlarımı bile anlatacağım tek kişi. Tek kişi. Bir süre Demi ile aramız açılmıştı. O bazı şeyler ile mücadele ediyordu, bense çok küçüktüm ve her şey çok karışıktı. Ben, 'Onun neler yaşadığını bilmiyorum, o yüzden şunu yapacağım.' diyordum ve bu adil değildi. Ama Demi tekrar hayatıma girdiği için çok mutluyum. Hepimizin başa çıkabileceğimiz olaylarla sınandığını düşünüyorum ve açık ki birisi Demi'nin çok fazla olayla başa çıkabileceğini düşünmüş ve öyle oldu da, Demi başardı. Ve bu yüzden harika birisi. Onun yaşadığı şeyleri yaşadığımı hayal edemiyorum. Demi'nin şu an geldiği konum çılgınca - o benim ilham kaynaklarımdan birisi."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum: