» » » » Vanessa Hudgens: "Gimme Shelter'ı İlk İzlediğimde, Kendimden Korktum."


Vanessa Hudgens, Nylon dergisinin Şubat sayısının kapağında yer aldı. Vanessa, röportajında yeni filmi "Gimme Shelter", rol değişimleri ve gelecekteki planlarından bahsetti.
"(Gimme Shelter'daki rolü hakkında) İlk defa fiziksel açıdan böyle büyük bir değişim geçirmiştim. Filmi ilk izlediğim zaman kendimden korktum."
"(Gelecekteki planları hakkında) Biliyorum ki Tanrı'nın benim için planladıkları, benim kendim için planladığım şeylerden çok daha büyük. Bu, gelecek için veya diğer insanların ne düşündüğü hakkında endişelenmemi engelliyor. Sadece anı yaşamalı, keyif almalı ve elimden geldiğince parlamaya çalışmalıyım."
"(Yeni roller hakkında) Bunun 'İyi kızın, kötü kız olması' olduğunu düşünmüyorum. Bence bu daha çok 'Kızın büyümesi, hırslı olması ve seçimler yapması' Yapacak çok işim var ve bence ileride böyle hissedeceğim."
Vanessa'nın yeni filmi "Gimme Shelter" fragmanı; 







Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply