» » » » Demi Lovato: ''Her Gün Ağladığım Oluyor''


Demi Lovato, geçtiğimiz günlerde People dergisine verdiği röportajda hassaslığı ve sahnesi hakkında konuştu:

Hassaslığı Hakkında:
''Çok hassasım, her gün ağladığım bile oluyor. En son yakın bir arkadaşım seninle gurur duyuyorum dediğinde ağlamıştım.''
Sahne Performansları Hakkında:
"Yıllardır bu işte olmama rağmen hala gergin olduğum anlar oluyor. Mesela gitar veya piyona çaldığım zaman inanılmaz geriliyorum ve arkadaşlarım bana ''Düşünme, sadece çal'' diyor."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. Belieber SmileR28 Şubat 2014 19:53

    tıpkı ben , bende en ufak şeyde ağlarımm

    YanıtlaSil
  2. Demi hassas biri fakat bunu bazi kisiler anlamiyo bazilari onun aglayarak kendini acindirdigini dusunuyo ama o kendini acindirmiyo sadece hassas biri anlayin biraz...;) ( anlamayanlara)

    YanıtlaSil