» » » » » » » » » » Disney Channel'dan Yeni Albüm: Play It Loud



 Disney Channel oyuncuları Disney'in yeni albümü Play It Loud'la buluştu. Albümdeki şarkı listesi:

1. Cloud 9 (Dove Cameron and Luke Benward)
2. Better in Stereo (Dove Cameron)
3. You Can Come to Me (Ross Lynch and Laura Marano)
4. Timeless (Ross Lynch)
5. Best Year (Debby Ryan)
6. The Me That You Don’t See (Laura Marano)
7. On Top of the World (Dove Cameron)
8. Remember Me (Zendaya)
9. Ring Ring (Hey Girls) (Bella Thorne)
10. Let’s Get Tricky (Bella Thorne and Roshon Fegan)
11. I Got That Rock and Roll (Ross Lynch)
12. DNA (China Anne McClain)
13. Dancin’ by Myself (China Anne McClain)
14. Austin & Ally Glee Club Mash Up (Ross Lynch, Laura Marano, Calum Worthy and Raini Rodriguez)

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. Jonas Brothers,Demi Lovato,Miley Cyrus,Selena Gomez grubunu geçebileceğini sanmıyorum ama yinede iyi .

    YanıtlaSil
  2. Tamam hepsini seviyrm ama keske onlar yerine Demi Miley Jonas ve Selena olsa..:(

    YanıtlaSil
  3. Yeşim Sayrıs24 Şubat 2014 13:28

    Sen böyle dedin yaa aklıma Send İt On geldi dinliyorum:D :DNe güzel günlerdi demi...Hepsinin bir arada olduğu klip,düet ve şarkı...Kimsenin birbiriyle küs olmadığı içinde Jemi,Niley,Delena'nın olduğu bi klip...Ve onlar kadar anlamlı ve umut veren bi şarkı...Miley'nin ayaklarını ritime göre oynatması,Nick'in gitar çalması,Sonra Kevin'ın yanına Joe'nun gelmesi,Jeminin sadece gülümse demesi,Selenanın ohh Send İt On demesi,Hepsinin el ele tutuşmaları,Kevin ve Joe'nun perdeyi açıp hepsinin dışarıya çıkması,Hepsinin bir arada koşması,Miley'nin zıplaması ardından Joe'nun zıplaması,Koşarken Joe'nun ceketini sallaması,Ve en sonunda hepsinin koltuğa atlayıp oturması,Ve en önemlisi ''Shine Light And Send İt On'' demeleri....Benim en çok sevdiğim şarkı ve klip.Bu zamanları unuttuk mu?Bu dostlukları unuttuk mu?Neden hepsini sevmek yerine birini seçiyoruz?Ben hepsini seviyorum,seveceğim...Lütfen artık düşmanlıklar bitsin.Bu klibe bakın eski Disney'i hatırlayın.Ben Disneyde Hannah Montana,Wawerly Büyücüleri,Sonny'nin Yıldızı Ve Jonas'ı izlemek istiyorum!İki erkek arasında kalan saçma violetta'yı izlemek istemiyorum!!Sadece eski günleri çok özledim...Ve evet bu şarkılarda güzel ama hiçbiri bu şarkıcıların yerini tutamaz.Sadece Özledim<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  4. Aynen nasıl özledim sana anlatamam :'(

    YanıtlaSil
  5. Debby'de onlar varken vardı .

    YanıtlaSil
  6. Yeşim Sayrıs26 Şubat 2014 23:16

    Off off....Keşke geçmişe gidebilsek:(:(:(

    YanıtlaSil