» » » » » » » » » » » Fotoğraf Çekilmekten Nefret Eden 10 Ünlü



Ünlü olduğunuzu ve adım attığınız her yerde fotoğraflarınızın çekildiğini düşünün, sizce de çok rahatsız edici değil mi? Ünlülerin bazıları da fotoğraf çektirmekten rahatsız oluyor. İşte o ünlüler:

1.
Debby Ryan kırmızı halıda fotoğrafı çekilirken suratını gizlediği bir fotoğraf paylaşıp, kameralardan nefret ettiğini eklemişti. 
"Vampirler güneş ışığından korkar, flash patlatan kameralar da beni fazla tedirgin ediyor. Bunlar aynı şeyler değil mi?"

2. Ariana Grande zaten kendini kırmızı halıda güvende hissetmiyorken, bir de Perez Hilton'ın kötü yorumları yüzünden gözleri dolunca daha da rahatsız hissetmeye başladı.
"Kırmızı halılar çok rahatsız ve korkutucu."

3. Little Mix'ten Jesy de kırmızı halıda zorlanan ünlülerden. 
"Fotoğrafçılar, 'Seksi ol.' diyorlar ve ben de, 'Ha? Ne yapayım?' diyorum. Biraz zor duruma düşüyorum."

4. Miley Cyrus kameralar önünde rahatmış gibi görünse de, aslında poz verirken utanıyor! 
"Fotoğraf çekilirken mahcup oluyorum. İnsanlar fotoğraflarımı çekiyorlar ve nasıl gülümseyeceğimi bilemiyorum. Bu yüzden dilimi çıkartıyorum."

5. Robert Pattinson da fotoğrafının çekilmesinden rahatsız oluyor ancak bunu engellemenin imkansız olduğunu da biliyor. 
"Fotoğraflarımın çekilmesini sevmiyorum. Tabii eğer bir aktör olacaksan bu iyi bir huy değil."

6. Demi Lovato kargaşa olduğunda kameralardan uzaklaşıp, kamera arkasına geçtiğini itiraf etmişti.

7. Lorde da fotoğrafının çekilmesinden rahatsız olduğunu attığı tweetlerle belirtmişti.

8. Jennifer Lawrence fotoğraf çekilmekten rahatsız olmuyor ancak dışarıda yemek yerken hayranların fotoğraf çekilmesinden de pek hoşnut değil.
 "Bazen iyi, bazen kötü modumda oluyorum. Mesela yemekte yemek yerken biri gelip ayağa kalkmamı ve onunla fotoğraf çektirmemi isterse evet veya hayır diyebilme hakkımın olduğunu bilmesi gerekiyor. Bu zor çünkü kaba olmak da istemiyorsun."

9. Justin Bieber da Jen gibi yemek yerken bir hayranın veya paparazzinin fotoğrafını çekmesinden nefret ediyor. 
"Yemek yerken bana gelmeyin. Evine gelip, yemek yerken fotoğraflarını çeksem nasıl hissedersin? Bundan nefret ediyorum."

10. Selena Gomez spot ışıklarının altında büyüdü ancak o da kırmızı halıda yürürken kendini rahat hissetmiyor.
 "Hayatımda bazı şeyler doğal olmuyor, kırmızı halıda yürümek gibi. Bu oldukça korkutucu!"

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum:

  1. ya Selena mı çekinmeyi sevmio bsg o kimsenin yardımı olmadan yükselemio zaten amk

    YanıtlaSil
  2. Mayli utanmasa ^^

    YanıtlaSil