» » » » » Hayley Williams: "Eğer Justin Bieber Şu an Burada Otursaydı, Onu Tokatlardım."


Paramore'un sevilen solisti Hayley Williams SiriusXM radyosuna konuk oldu.

Hayley Justin Bieber hakkında görüşlerini bildirdi.
"Eğer Justin Bieber tam burada otursaydı, onu tokatlardım. Onu tanımıyorum... Ama insanların spot ışıklarının altında büyüyünce bunun gibi olduğunu seziyorum."

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

27 yorum:

  1. İşte benim kızım <3

    YanıtlaSil
  2. ÖN YARGININ AMINA KOYMUŞ

    YanıtlaSil
  3. Salak saçma yorumlar yapan belieberlar unutmayın ki Hayley bu mesleği justinden daha uzun süredir yapıyor

    YanıtlaSil
  4. Ama o kadar başarısız ki kızın ismini yeni duyuyorum canısı :D

    YanıtlaSil
  5. ranacım o senin sorunun siz hayley sizin biberinizden çok daha güzel bi sese sahip

    YanıtlaSil
  6. BelieBer SmileR14 Şubat 2014 00:07

    sende burda otursaydın senide ben tokatlardımm

    YanıtlaSil
  7. ONU TANIMIYORUM lafının altını çizerim tanımadığın bir insanı yargılamak akıl işi değildir

    YanıtlaSil
  8. Sen de tam burada otursaydın keşke!! Saçını başını yolsaydım bi güzel. Daha ilk defa görüyorum ama tipinden belli zaten bundan bir şey olmadığı..

    YanıtlaSil
  9. Bence düzgün konuş biberi kıçına sokmayım seninn ! O rananın sorunu değil bence çünkü ben de ilk defa görüyorum :D

    YanıtlaSil
  10. Ben tokatlamayla kalmazdım :P

    YanıtlaSil
  11. İşte Justin Bieber hayranlarının müzik bilgisi bu kadar oluyor demek ki.

    YanıtlaSil
  12. Oğlum cidden çok cahilsiniz lan bir fan grubu nasıl bu kadar zevksiz , saldırgan olabilir gösterdiniz tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  13. Ben bi belieber im ama hayleyi 12 yasından beri tanıyorum ayrıyetten bi ara saçımı onun gibi kestirmiştim simdi sizin yaptığınız sey cok sacma yok onun sesi guzel yok bunun kavgayı kesiin ergen gibisiniz bence ikiside harika sanatcı

    YanıtlaSil
  14. o bibercilerin sorunu ayrıca yiyosa sok orspu

    YanıtlaSil
  15. BİRİ ŞU OROSPUYU SİKSİN KODUĞUM SÜRTÜĞÜ.!

    YanıtlaSil
  16. yeminlen bezdim lan14 Şubat 2014 18:46

    bir siktir git...

    YanıtlaSil
  17. tanımıyorsun çünkü müzik zevkin kısıtlı :D

    YanıtlaSil
  18. önünden geçse heyecandan geberirdin amk :D

    YanıtlaSil
  19. Bu Neyin Kafasıdır Abi?14 Şubat 2014 18:54

    http://i.imgur.com/y7k7qyE.png

    YanıtlaSil
  20. Kimden peydahladın mk

    YanıtlaSil
  21. Bu Neyin Kafasıdır Abi?15 Şubat 2014 17:48

    çok komiksin kardeş git camdan atla.

    YanıtlaSil
  22. Bu Neyin Kafasıdır Abi?15 Şubat 2014 18:13

    Müzik zevkin ve cahilliğin ortada zaten.Bir insanın çok tanınmış ya da tanınmamış olması onun başarısını göstermez.Ajdar'da çok tanınıyor merak etme.Bu sana gelsin kezban kulağın müzik duysun


    http://www.youtube.com/watch?v=RvnkAtWcKYg

    YanıtlaSil
  23. heyecandan kendini sikerdin

    YanıtlaSil
  24. BelieBer SmileR23 Mayıs 2014 12:58

    senin yaptığın gibimi mk o kadın içinmi heyecanlanacam git at kendini bi yerden aşaa

    YanıtlaSil
  25. Tuğçe Demirel23 Mayıs 2014 12:59

    Hayley <3 doğru yoldasın benim turuncu kafam S:DSD:s

    YanıtlaSil
  26. Çünkü Hayley Williams olmak bunu gerektirir !! :D <3

    YanıtlaSil