» » » » Joe Jonas'dan Yeni Albüm Geliyor!


Joe Jonas kısa bir zaman önce Examiner'e stili ve albümü hakkında konuştu; 
Stili Hakkında; 
''Sahnede giydiğim şeyler, gün içinde giydiğim şeyler gibi rahat. New York genellikle sıcak bir yer. Ben genellikle bir renk giyiniyorum. Ve birazda ''Ben tehlikeliyim'' diye bağıran şeyler."
Yeni Albümü Hakkında;
''Şuanda yeni bir solo albüm projesi üzerinde çalışıyorum. Kariyerimde böyle bir şey yapmak gerçekten zaman alacak. Ama bunun için heycanlıyım. Bu işi doğru yapmak istiyorum. Her konuda gurur duyuyorum.''
Siz Joe'nun stili ve kariyerine gruptan ayrı olarak devam etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?  

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum:

  1. Vışşş :dd Ama siz 3'ünüz birlikte daha iyiydiniz Joe :((

    YanıtlaSil