» » » » Justin Bieber'ın Hapishane İçindeki Halleri! (Video)


Geçtiğimiz günlerde TMZ adlı ünlü magazin sitesi, Justin Bieber'ın hapishanenin içinde tutuklandığı zamanki hallerininin videosunu internete sızdırmayı başardı.

İşte Justin'nin Hapishanedeki Bekleme Sürecindeki Halleri; 


TMZ, hapishanedeki kameralardan birine ulaşmayı başarmış ya da anlaşma yaparak görüntüleri para karşılığıyla satın almıştır.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

14 yorum:

  1. aldım verdim oynuyo bence lan :D.ddDd

    YanıtlaSil
  2. Ahaha aynen aldım verdim oynuyo :DD

    YanıtlaSil
  3. Justin olduğundan emin miyiz yüzünü ben hiç göremedim.

    YanıtlaSil
  4. Özlem Özdemir27 Şubat 2014 21:24

    ona aldım verdim denılmıyyo canım polısler alkollu olup oladığını anlamak ıcın onu duz cızgıler uzerınde yurutuyolar eğer sasırırsa alkollu olduğunu anlıyolar ne alaka falan dersen alkollu olunca beyın sonradan alıgılıyo ve onunda cızgılerın uzerınde yurumesı zor oluyo

    YanıtlaSil
  5. biz burda şakasına yapıyoruz ciddisine alıyosan napıyım ? !

    YanıtlaSil
  6. Özlem Özdemir27 Şubat 2014 21:27

    kım olsa cıddıye alır ayrıca polıslerın bu yontemı kullandığını bılmediğinede adım gıbı emınım

    YanıtlaSil
  7. Herkes senin gibi ciddiye almaz merak etme..

    YanıtlaSil
  8. Özlem Özdemir27 Şubat 2014 21:30

    herkesde senın gıbı mal olamaz nıye acıklama yaptıysam :dD

    YanıtlaSil
  9. Şakasına yaptık diyoz geldi bana taktı manyak altta bi kişide böyle dedi geldi gene bana dalandı mal .!:D

    YanıtlaSil
  10. Özlem Özdemir27 Şubat 2014 21:33

    o da gorur ıkı kere acıklama yapmöaya gerek yok dıye yazmadım sende fazla uzama hadı bak ısıne

    YanıtlaSil
  11. git o kendi bilmiş açıklamalarını ona yap bana değil .!

    YanıtlaSil
  12. Özlem Özdemir27 Şubat 2014 21:34

    lan uzatma dedık lan sıye

    YanıtlaSil
  13. Töbest tamam tamm sg yeter :DD

    YanıtlaSil
  14. Ahaha ciddiye almış uzun uzun açıklama yapmış o yöntemin ne oldunu biliyoruz o aldım verdim arkadaşlar arasında espiri Justin e de bunu yaptırınca ki Justin eğlenceli birisi bizde onu yapmak yerine aldım verdim oynuyo demiştik bende onu yazdım sende ciddiye almışsın saaddsj:JDD

    YanıtlaSil