» » » "Dark Horse" Klibinden Allah Yazılı Kolye Silindi!


Geçen hafta yayınladığı 'Dark Horse' adlı klibinde Katy, Kleopatra kılığındayken, karşısına gelen boynunda 'Allah' yazılı kolye taşıyan bir erkeğin öldürülmesi 'İslamiyet'e hakaret mi ediliyor?' düşüncesine neden olarak tüm dünyada Müslümanlar tarafından büyük tepki almıştı.

Bunun üzerine klibin kaldırılması için binlerce imza toplandı ve sonucunda klip kaldırılmadı ancak 'Allah' yazılı kolye görüntüden silindi.

Videoyu izlemek için;

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

10 yorum:

  1. klip illuminati sıçıyor resmen izledikçe kötü oluyorum ama yaa

    YanıtlaSil
  2. Tomris Elmalı28 Şubat 2014 13:32

    kaldırmışlar gerçekten çünkü bütün müslümanlar için kötü hatta bütün dünya için biraz daha öyle kalsa idi daha çok olay olabilirdi

    YanıtlaSil
  3. Belieber SmileR28 Şubat 2014 13:34

    mk bizimkilerde rekor kırılsın diye defalarca izliyo bok kır şimdi katy

    YanıtlaSil
  4. Katy Perry'yi nasılda savunanlar ergenlerimiz var hala anlamıyorum. Sizin gözünüz kör olmuş cidden yazık! Bu yeni nesilin hali ne olacak yabancı ünlü diye ölüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  5. Bence aşırı abartıldı. Katy'nin onu da bilerek koyduğunu sanmıyorum, yönetmen koymuştur. O kadar Müslümanlara bağış yapan birisi zaten.

    YanıtlaSil
  6. Katy'i seviyorum başarılı bi şarkıcı. Ama ergenlerimiz de unutmasınlar ki Müslüman bi ülkede yaşıyolar ve müslümanlar. Saygı duyulması gerekiyodu. Bizim eziklediğimiz kaç Müslüman sanatçı Haç kolyeli adamı klibine koyupta öldürtüyo ? Mantıklı yorumlar yapın. Yönetmenin yaptırdığını zaten biliyoruz ama Katy istese o sahneyi oynamazdı istese klip yayınlanmadan kaldırtırdı. Her boku da Masonlara atmayın.

    YanıtlaSil
  7. teoman severim2 Mart 2014 15:31

    Yaptıkları doğru değil zaten ama klibi Katy çekmiyor ki.

    YanıtlaSil
  8. Abi klibi Katy çekmiyor farkındaysanız.Direkctor's mistake.Bunu neden Katy'e yüklüyorsunuz anlayamadım.

    YanıtlaSil
  9. Direkctor's mistake diyen zeki arkadaşım ne güzel hoş görmüşsün olayı sen öyle. Biraz mantıklı konuşun lütfen masonluk illüminati akıyo resmen her yerinden, Kendisi hac kolyesi takmış fakat Allah yazan kolyeyi takan adamı yok ediyo, sence "Direkctor's mistake" olması için biraz fazla değil mi?Müslümanlara bağış yapan birisi zaten falan diyosunuz. Her şeyi hoş görmeye devam edin siz. Kaç yaşında olduğunuzu bilmiyorum ama birşeyleri araştırın öğrenin gerçekleri kavramaya çalışın rica ediyorum yoksa şu an hoş gördüğünüz doğal karşıladığınız şeyleri sizin de farkında olmadan ya da farkında olup da yapmanız olası bi durum.

    YanıtlaSil
  10. Ben zaten bu klibi 1 kez izledim bi daha izlemedim pek hoşuma gitmemişti. ( Gözler falan vardı ya ondan )

    YanıtlaSil