» » » » Kristen Stewart: "Utanç Verici Yeteneksizliğim ve Sahte Enerjim Var"


23 Yaşındaki başarılı kadın oyuncu Kristen, Mart ayı sayısı kapağında yer aldığı Marie Claire dergisine kendisi ile ilgili açıklamalarda bulundu:
Bir gün çocuk sahibi olmak hakkında: "İddiaya girerim ki olmasa daha iyi olur.  Yani şuan ortada öyle bir şey yok. Demek istediğim, Cumartesi günü ne yapacağım hakkında bile şuan bir şey söyleyemem."
Aşık olmakla ilgili: "Kime aşık olacağınızı bilemezsiniz. Gerçekten. Bunu kontrol de edemezsiniz. Bazı insanlar 'Evet ben bunu elde edeceğim.' gibi belirli şeylere sahip ve ben bu konuda daha öznelim. Kendimi zorlamıyorum... Eğer birine aşık olursanız, onlara sahip olmak istersiniz ama cidden neden bunu istersiniz ki? Bu tür sorulara cevap vermek için şuan çok gencim."
Onu korkutan seçimler yapması hakkında: "Dostum, ne yaptığımla ilgili hiçbir fikrim yok, ve bu sayede bunu seviyorum. Twilight'ın bu kadar büyüyeceğine dair hiçbir fikrim yoktu. Çok fazla kontrole sahip olmamak eğlenceli. Bu eğlenceli ama aynı zamanda fena halde korkutucu. Eğer bu korkutucu değilse, genellikle - geri adım atıp gitmek zorundasınızdır, 'Büyük ihtimalle bu kararları veriyorsunuz çünkü bu kağıtta yazılı.' Ama bu can sıkıcı korku olmazsa, olmaz."
Üzerindeki baskılar hakkında: "Utanç verici yeteneksizliğim ve sahte enerjim var. TV'de tam olarak çok iyi değilim ve bu benim hayattaki esas amacım da değil. İnsanlar bana başa çıkamadığımı ve aslında daha doğru tanımlayacak olursam çok ünlü olduğum için bu şekilde davrandığımı söylüyorlar. Aslında hayır, bu sadece gerçek benim. Oyuncu olmayı seviyorum ama birileriyle doğum günü partisi yapacak bir kişi değilim. Sahip olduğum kişiliğimi başka bir şeye dönüştürmeye zorlamıyorum. Bu yüzden insanlar beni 'beceriksiz' olarak adlandırdıklarında onlara katılıyorum."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum:

  1. ÇOK TAŞSIN SEN YA YERİM <3

    YanıtlaSil
  2. seni çok seviyorum be ya aşk.

    YanıtlaSil
  3. Beceriksiz mi? Tam bir saçmalık.Kristen,sen mükemmelsin ! <3

    YanıtlaSil
  4. gayet tatlı cool hiç de beceriksiz değil ı love you kristen Stewart...

    YanıtlaSil