» » » » » Lana Del Rey Lorde'a Hakaret Edilen Tweeti Favorilerine Ekledi!


Birkaç ay önce Lorde, Lana Del Rey hakkında şu açıklamayı yapmıştı;
"O muhteşem ama ne zaman bir Lana Del Rey şarkısı dinlesem sürekli bu şarkıların genç kızlar için ne kadar zararlı olduğunu düşünüyorum. 'Ben sensiz bir hiçim', 'Çaresizce Gömleği Çekiştirme', 'Beni Bırakma' tarzı şeyler genç kızlar, hatta genç insanlar için iyi bir şey değil."
Lana Del Rey ise 17 yaşındaki şarkıcının bu sözlerine cevap vermemişti, önceki güne kadar!
Geçtiğimiz gün ünlü şarkıcı Twitter'da @LanaDaily adlı hesabın gönderdiği hakaret içerikli tweeti favorilerine ekledi.

Lana Del Rey'in takip ettiği hesaplardan biri olan @LanaDaily Lorde'un kendine acı çektirmek isteyen bir mazoşist olduğunun anlatılmaya çalışıldığı bu fotoğrafla birlikte "Bunu senin için aldım," yazdı.

Lorde bu durum hakkında henüz bir şey söylemedi.


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum:

  1. Lorde'nin söylediği iddia edilen çoğu şey yalan. Ama yine de bi kaç ünlü hakkında konuştu. Ve şu söylediği sözler gerçekten saçma olmuş. İsteyen istediği müziği dinler, istediği şarkı sözünü söyler,istediğini uygular. Sonuçta Lorde çok mu namuslu?

    YanıtlaSil
  2. Sorun şu ki Lana öyle bir tweeti favorilerine eklemedi. Twittera bakabilirsiniz. Ayrıca bahsedilen LanaDaily hesabı o resmi yaklaşık bir ay önce falan paylaşmış. İstiyorsanız araştırın. NEDEN BÖYLE BİR YALAN HABER PAYLAŞMA GEREĞİ DUYDUNUZ?

    YanıtlaSil
  3. Lorde da ''İnsanlar Lana Del Rey dinleyemez'' gibi birşey dememiş ki zaten...

    YanıtlaSil
  4. Hayır favorilerine ekledi ben kendi gözlerimle gördüm.Sen neden bilip bilmeden yorum yazma gereği duydun?

    YanıtlaSil