» » » » Little Mix Hakkında Bilinmeyen 12 Şey!



X Factor yarışmasında birinci olan Little Mix grubunun aslında çok ilginç bir hikayesi ve birçok da bilinmeyeni var! İşte kızlar ve grup hakkında bilinmeyen 12 şey:

1. Kızlar X Factor'dan önce hiç görüşmemişlerdi ancak bir sürü garip ortak noktalar çıktı. Kızlar tüm bu ortak noktaları bir röportajda söylemişti.
"Jade'in annesinin ismi Norma, Norma benim (Leigh-Anne) büyükannemin ismi. Jesy'nin erkek kardeşinin ismi Johnny, bu da benim babamın ve Perrie'nin erkek kardeşinin ismi. Perrie'nin annesinin ismi Debbie, benim annemin olduğu gibi.
Perrie ve ben (Jade) aynı şehirde yaşıyorduk ve birbirimize beş dakikalık mesafe kadar uzaklıktaydık, ortak olarak tanıdığımız bir sürü insan var ama hiç karşılaşmadık.

2. Perrie gerçek bir keçi kadar inandırıcı şekilde taklit yapabiliyor. Kızlar bir radyo programında Wings'i Perrie'nin 'mee'lemeleriyle seslendirmişlerdi.


3. Grubun aslında orjinal ismi Rhythmix'ti ancak jüri üyelerinden  Tulisa Little Mix'i önerdi ve kızlar da kabul etti.

4. Jade Little Mix'le kazanmadan önce X Factor'ın elemelerine iki kere katılmıştı.

5. Grubun sloganı; "Her zaman kendin ol."

6. Jesy okulda zorbalık gördüğü için beş kere okulunu değiştirmiş.

7.  Leigh-Anne sineklerden korkuyor.

8. Kızlar X Factor'dayken birbirlerine lakap takmışlar. Jesy her zaman ağladığı için Whinny Willow, Leigh'in Diva Debs, Jade küçük ve tatlı olduğu için Poopey ve Perrie de her zaman gergin olduğu için de lakabı Stressy Sue'ymuş.

9. Perrie koku alma konusunda pek de iyi değil. Perrie bunu bir röportajda şaka yoluyla açıklamıştı. "İnsanlar, 'Ahh, bu gerçekten korkunç değil mi?' diyor ben de, 'Hayır, çünkü hiçbir zaman nasıl koktuğunu bilmiyorum.' diyorum.

10.
Jade palyaçolardan korkuyor. Aslında kendisinin de söylediğine göre; her şeyden korkuyor!

11.
Jesy zamanını en çok hazırlanmak için harcıyor.

12.
Jesy sandviçlerden korkuyor! Evet, şaka değil. "Sandviçlere veya ekmeğin üzerine sürülen tiksindirici şeylere fobim var. Bu beni kötü hissettiriyor. Ekmek ve yağ? Iyy! Köpek kakası yemeği tercih ederim. "

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum: