» » » » Miley Cyrus: "Ağzıma Külot Sokmayı Bırakmalıyım."


Miley Cyrus kısa bir zaman önce Twitter hesabından öyle bir fotoğraf paylaştı ki, sosyal medya anında çalkalanmaya başladı.

Miley bir konserinde hayranının tangasını ağzına soktuğu fotoğrafı paylaştı; 


Beraberinde şu Tweet'i attı; 
"Ağzıma rastgele bulduğum külotları koymayı bırakmalıyım 👅👅👅👅 AMA ne derler bilirsiniz #duramamdurmayacağım" 


Miley o hasthtag ile 'We Can't Stop' adlı şarkısına gönderme yapmış oldu. 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

67 yorum:

  1. Robyn Sena Yılmaz24 Şubat 2014 15:48

    Miley değil bu artık.

    YanıtlaSil
  2. Kararlara saygı duymak lazım asdfjkfb

    YanıtlaSil
  3. Evet miley değil britney

    YanıtlaSil
  4. miley tamamen rezil bir kadın oldun.zavallısın.ün için heryerini açıyorsun,tahta gibi sarkan iğrenç memelerin ve küçücük popunu açarak seksi olmuyorsun,aaaa oruspu miley yine biyerlerini açmış oluyorsun

    YanıtlaSil
  5. ah canıım sen mileye anti olacak kadar zavallısın sanane o istediğini yapar onlarda bu çok normal bişey ve lanet olsun sizin gibi gerizekalılar taa amerikalı bi şarkıcıya müdehale ediyo miley seni SİKLEMİYO GERİZEKALI ayrıca mileyi yargılamak sanamı kaldı GÖT HERİF

    YanıtlaSil
  6. Funda Nisa Yıldız24 Şubat 2014 18:31

    smilersın anladık ama her durumda onu savunma (smiler'ım)

    YanıtlaSil
  7. onlarda bu normal derken? Miley yurt dışında eleştirilmediğini mi sanıyorsun onlarda bile bu kadar açılıp saçılmak normal değil sevdiğin ünlünün her davranışını haklı çıkartmaya çalışmak zorunda değilsin

    YanıtlaSil
  8. Anti değilim ama yaptığı şey mide bulandırıcı

    YanıtlaSil
  9. Belieber SmileR24 Şubat 2014 22:09

    ayyy bu miley çok tatlıı <3 <3 <3 yerim seni mileyy <3 <3

    YanıtlaSil
  10. Yeşim Sayrıs24 Şubat 2014 23:31

    Aynen:-) :-) Bu arada tatlım ben seni yine kaybettim tabletteyim ve zor buluyorum sen beni bul bari adım Begüm Sayrıs resminde Miley'nin eski ve yeni hali otururken ve gülüyo:-D :-D

    YanıtlaSil
  11. Belieber Smiler24 Şubat 2014 23:39

    Buldum senii kabul ett :D tabletin ne marka

    YanıtlaSil
  12. Bİ AĞZINA ALMADIĞIN O KALMIŞTI

    YanıtlaSil
  13. Forever Smiler25 Şubat 2014 03:32

    Yaptığı onca güzel şeyi görmeyerek önyargılarınızın ne kadar çok olduğunu gösteriyorsunuz. Yani bu tür şeyleri orada herkes yapıyor kimse mükemmel değil ne bilim mesela en basit örnek Miley Wrecking Ball da tıklanma rekoru kırdı ve sırf çıplak olduğu için kırdı diyorsunuz ya hani Rihanna Pour It Up ı izlemişsinizdir. Peki o neden kırmadı orada Rihanna çok mu normal şeyler yapıyor kadın resmen cinselliği anlatıyor yani bu tür şeyler söylemeden önce biraz düşünün sürtüj damgası vurduğunuz kadın Dünyaca Ünlü ayrıca en sexi 3. Kadını ve Çok başarılı biraz düşünerek konuşun.

    YanıtlaSil
  14. Nedense bizİm midemiz bulanmıyo sizinki bulanıyo buda aciz olduğunuz anlamına geliyo külotmuş ne be kumaş parçası kendi kıçınızı ellerken mideniz bulanmıyo

    YanıtlaSil
  15. Funda Nisa Yıldız sen smiler olduğuna eminmisin evet onu savunuruz çünkü smileriz sen bence smilerim diye övünme yazık !

    YanıtlaSil
  16. Onlarda bu çok normal bişey mi? Gördüğün bütün yabancı bayan ünlüler oruspu mu? Miley ünlüyse (yada miley herneyse),yaptığı iğrenç mide bulandırıcı şeylerin eleştirililmesine izin vermeli.Ayrıca smilerlarne kadar saygılı (!) bir hayran grubuymuş.Aynı şeyi Perrie,Selena,Demi yapsa kıyametleri koparırsınız amk.We Can't Stop çıktı,böyle miley ünlendi falan.Sonra Wrecking ball çıktı,hala gündemde.Şimdi öpüştü falan,hep gündemde kalmak için böyle şeyler yapıyor.İnsan niye bir ün fahişesini idol olarak görür ki? Garip.

    YanıtlaSil
  17. hayran olmak yaptığı her oruspuluğa ayh aşkhım .s.s demek değilki,yaptığı her şeyi beğenmek zorunda değilsiniz

    YanıtlaSil
  18. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 17:21

    bEN üçünüde seviyorum hatta Selenator'üm bile ama Demi yaptı sesinizi hiç çıkardığınızı duymadım.Tabi ağzına külot sokmadı ama anti sayfalarına bakarsan neler yaptığını görürsün.Miley ve Sel bişey yapınca ayaklanıyosun ama Demiye bişey denildimi hayat hikayesini atmaktan ve çok acılar çekti güçlü demekten başka bişey yapmıyosunuz o nolacak??Onlarda normal değil katılıyorum ama Demiye bişi denildiğini duymadım.ASG'ye bakıyorum anti olanların yarısı lovatic admini bile!aynı durum AMC'Dede var!Delenaya nouldu peki?Lovaticler Sele orospu derler ama kendi idollerini bilmezler yazıkk!!Demi kendini acındırdığı için bişi demiyosunuz!Ama Mileye yada Sel'e demediğiniz kalmıyor!!Ben Demiden çok lovaticlerinden nefret ediyorum!Zaten ben İĞrenç bişey yaptığını biliyorum ve eleştiriyorum!En azından benim idolüm kendini acındırmıyo bunu bil ve kapa o lanet çeneni !!!!!

    YanıtlaSil
  19. Sende git bi selenanın yaptıklarına bak Deminin kendini acındırdıgı falan yok.. senin idolunde kimin ünü artarsa onla sevgili olur veya onun arkadas olur.. ona bakılırsa benim idolümde en azından sürtük değil..!!!

    YanıtlaSil
  20. 21 yaşındasın biraz olgunlaşda bizim ergenlerimize kötü örnek olmasan diyorumm ...

    YanıtlaSil
  21. güzelim kızsın ne gerek var sipastik özürlü hareketlere yaa

    YanıtlaSil
  22. Belieber SmileR25 Şubat 2014 20:09

    kanki?? nerelerdesin gene ?? :D :D :D

    YanıtlaSil
  23. Belieber SmileR25 Şubat 2014 20:21

    amk justin 20 yaşına girdi nerdeyse ona antiler ergen diyo 21 yaş çokmu fazla şimdimi diyosun olgunlaş diye mantıklı konuş

    YanıtlaSil
  24. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 20:37

    Yaa evet canım zaten demi melek!!Smiler ve Belieber Selena kimin ünü artarsa onunla çıkıyo öyle mi?Evet anti sayfalrını hepten amaçsız zaten!Orda sadece bunları söylüyosunuz.Peki Selenanın hiç bi parası ünü yok beyinsiz?!Selena Justinden önce gayet ünlüydü.Hannah Montanada oynamasıda ön ayak oldu ama Barney&Frends'dede oynamıştı demi?Hannah Montanadan sonra disneyde kendi dizisi oldu.Yani ün için ağlayıp zırlayıp kendini acındırıp hayran toplamıyo ya ona bak sen!!Bana diyosun Ben Sel'in yaptıklarına bakıyorum zaten.Anti sayfasındakilerin yarısı Belieber yarısı Smiler !!!Sende Demiyi üste çıkaracağına ADL'ye bakabilirsin!Çünkü hiç bi bok bilmiyosun şimdi defol !!!!

    YanıtlaSil
  25. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 20:50

    Napıyım manyaklarla uğraşıyorum:D :D :D

    YanıtlaSil
  26. Belieber SmileR25 Şubat 2014 20:58

    kolay gelsin yardım lazımmı :) :)

    YanıtlaSil
  27. lan mk gerizekelısı zaten selena sürtüğün teki bi anlasan beyinsiz diyene bak kendi beyinsiz.! sende git ASG

    YanıtlaSil
  28. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 21:35

    Allahım şu kız Selenaya sürtük deyip demiyi koruyup duruyo!!Yeter anasını satayım selin yaptıkları bi tarafınıza mı batıyo?!

    YanıtlaSil
  29. Belieber SmileR25 Şubat 2014 21:38

    battığı için öyle saçmalıyolar biz demiye laf atınca hemen yok demi küçükken onu yaşadı yok bu böyle oldu yok stay strong saçmalığı oysaki onlar bizim idollerimize laf atınca biz geçmişi ortaya atıyoruzmu sel öyle böyle diyoruzmu bende şu lovaticlere bu konuda sinir oluyorum

    YanıtlaSil
  30. Deminin yaptıkları senin bi tarafına mı batıya kapa ceneni öyleyse.!!

    YanıtlaSil
  31. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 21:43

    Onun gerzek lovaticleri bi tarafıma batıyo!!Yazı yazmayı öğren ilk önce!Çenesini kapatması gereken sensin!

    YanıtlaSil
  32. farkındaysan ben demi hakkında geçmişte şunu yasadı bunu yaşadı diye kullanmadım sen cıkardın bunu ?

    YanıtlaSil
  33. sende kapa çeneni öyleyse selenotorlerin salakça lafları beni sinir ediyo.!!

    YanıtlaSil
  34. Belieber SmileR25 Şubat 2014 21:44

    farkındaysanda ben genelden bahsettim özellikle senden değil ütün lovaticlerden

    YanıtlaSil
  35. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 21:45

    Aynen öyle yaa...Ben hiç bi antiye ne Sel'in ne Mileynin hayatını atmadım çünkü saçma bişi bu yüzden lovatic denen mal grubuna antiyim amk..!!

    YanıtlaSil
  36. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 21:47

    Selenatorler götüne girsin o zaman canım şu işe bak Smilerlarlada Selena yüzünden anlaşamıyorum!!Sen kendi yazdıklarına bi bak istersen mantıklı mı konuşuyosun?Ayrıca Sel'in demiye ihtiyacı yokk!!

    YanıtlaSil
  37. Belieber SmileR25 Şubat 2014 21:48

    lovaticde neymiş götlerinden uydurdukları isim bu hayran grubuna isim vermeyi ilk biz belieberlar çıkardık ondan önce öyle bişey yoktu kendi çaplarında götlerinden isim uydurmuşlar bizim isimlerimiz çok anlamlı belieber believe ve bieberden oluşuyo smiler ise mileyin babasının ona taktığı bir lakap lovatic ne uyduruk bişe

    YanıtlaSil
  38. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 21:49

    Bakayorumda anti sayfasına felan mı göz attın?

    YanıtlaSil
  39. Belieber SmileR25 Şubat 2014 21:49

    hayır zaten biliyodum ki nerden çıkardın

    YanıtlaSil
  40. çevirde götüne girsin.!! sanki sen çok mantıklı konusuyosun.! demi nin sanki sel e çok ihtiyacı vardı ya.!!

    YanıtlaSil
  41. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 21:52

    Mesela sizin bulduğunuzu bilmiyum.Ben onu demiyorum zaten.Yani biranda lovaticlerden mi soğudun merak ettim?

    YanıtlaSil
  42. Belieber SmileR25 Şubat 2014 21:53

    ben lovaticleri zaten sevmiyodum

    YanıtlaSil
  43. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 21:58

    İhtiyacı var mı dedim sikk kafa!!Bide alta yazmışın deminin heart atack çıkınca onun yanına gitmişte..!Gerizekalı mısın sen?Deminin ki çıktığında Selin klibide o zamanlar çıkmıştı!Yani sel kimseyi kullanmıyor çünkü o şarkıda patlama yapmıştı hatırlatırım tabi beynin varsa:D:DSelin demiye hiç ihtiyacı yok bi tarafına sokarsın aptal !!!!

    YanıtlaSil
  44. amk salagı yukarda yazdıgın yazıga bakmadan konusma selenayı ayırdım selenatorler ondan daha slk cıktı mk :DD

    YanıtlaSil
  45. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 22:04

    Lan piç kurusu yazı yazmayı öğrende gel!!Sen kendini akıllı mı zannediyosun amk?Beynini siktiğimin kevaşesi Smilerlar akıllı olur ama sen nerden türedin bilemiyorun it!!

    YanıtlaSil
  46. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 22:10

    Sen kendini bi bok sanıyosun sanırım mala bak!Sende sürtük diyip duruyon biz sana bişi diyo muyuz?sikiyim senide o olmayan beyninide amk !!!

    YanıtlaSil
  47. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 22:11

    Elif fotolar kalkmıyor diyorum nerdesin??

    YanıtlaSil
  48. sende kendini acındırıyo demeyi kes öyleyse mk oç

    YanıtlaSil
  49. Belieber SmileR25 Şubat 2014 22:11

    kalkmıyormu silmedinmi be

    YanıtlaSil
  50. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 22:13

    Yorumu sildim ilk başta kalkmıştı sonradan tekrar çıktı off!

    YanıtlaSil
  51. Belieber SmileR25 Şubat 2014 22:15

    bişe olmaz yaa nolacak dursun hem sayfaya girdinmi küt diye gözükmüyor gör falan yazıo hem guest diye gözüküyor nolacak takma sanki tanıyolarya seni

    YanıtlaSil
  52. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 22:16

    Tamam ben kaçtım canısı by by:D :D :D

    YanıtlaSil
  53. Belieber SmileR25 Şubat 2014 22:16

    iyi zaten bende gidecektim by

    YanıtlaSil
  54. Berke sen şaka mısın abi ya? O kumaş parçası dediğin götte durur. Ağızda değil.

    YanıtlaSil
  55. smiler'ım diye her durumda onu savunucam diye bişey yok bu seni ilgilendirmez??

    YanıtlaSil
  56. selenaya anti olanların yarısı smiler ve belieber !

    YanıtlaSil
  57. bizede senin gibi selenatorlar batıyo!!!!

    YanıtlaSil
  58. Demi'nin sel'e çok ihtiyacı vardı

    YanıtlaSil
  59. Yeşim Sayrıs26 Şubat 2014 23:11

    Ben ihtiyacı var demedim zaten nerenden anlıyon?

    YanıtlaSil
  60. Yeşim Sayrıs26 Şubat 2014 23:21

    İyiki söyledin bilmiyodum yaa!Biliyoruz zaten ama en büyük amc sayfasına bakarsan adminin lovatic olduğunu söylediğini görürsün çünkü resminide atmıştı.Aynı şekilde asg'ninde admini lovatic!Götümden uydurmuyorum!!!

    YanıtlaSil
  61. Yeşim Sayrıs26 Şubat 2014 23:26

    Bende sorun yok sizn gibi Sel'i abartıp herkesden üstün görmüyorum!Selenayı tanrıça,kraliçe yapmıyorum!Onların hatalarını,kusurlarını görüp eleştirebiliyorum!Batıyo batsın sikimde bile değilsin!!!

    YanıtlaSil
  62. Yeşim Sayrıs26 Şubat 2014 23:32

    Seda bizde bunu hoş bulmuyoruz zaten.Artık itici olmaya başladı farkındayız.Ama biz yada ben diyim eskilerden kalmayız.Yani Hannah Montana döneminden...Bu yaptıkları saçmalık ama ne yapabiliriz?Gerçekten biz eski Mileyi unutmamaya çalışıyoruz.Bu yüzden bırakamıyoruz.Çok seviyorum.Bu yüzden yaptığı şeylere alıştık artık....

    YanıtlaSil
  63. Kadin istedigi gibi davranir onun hayati sonucta ama onu ornek alan milyonlarca cocuk var ve bunlari yapmasi hic dogru degil ,20 sene sonra vucudu cokmeye baslayacak,bAkalim gundeme nasil gelecek o zaman.

    YanıtlaSil
  64. Demi'ninde hoş olmayan şeyler yaptığını biliyorum,anti sayfasında görmüştüm.Ancak Demi herzaman yapıyor mu bunu?Hayır,ancak Miley her zaman skandallarıyla gündeme geliyor.

    YanıtlaSil
  65. Gerçekten yaşın kaç? Bu kadar edepsiz şeyleri savunuyorsun burda, Smiler'sin öyle mi? Normal onlarda bu öyle mi? yazık yazık. Rezilleşiniz iyice

    YanıtlaSil
  66. O anlamda değil yani sonuçta o kilotun kimden geldiği belli değil belk mikroplu bir şey . Nerden bileceksin ?

    YanıtlaSil
  67. bende smilerler akıllı olur sanırdım ama senin durumun vasat.. hem bi söz bulmuşsun ( kevaşe ) çoğu dövüştüğün kişiye onu söyluyon mk ne oç çıktın.!! bi sg

    YanıtlaSil