» » » » » Miley Cyrus Tarzını Değiştirmeyi Planlıyor!


Miley Cyrus birkaç hafta önce Almanya Vogue dergisindeki röportajında ona neden tarzını değiştirdiğini sorduklarında şöyle konuştu;
"İnsanların bu konuyu neden bu kadar abarttıklarını anlayamıyorum. Uzun saçımdan bıktım ve onu kestim. Bununla bir şeyi kanıtlamaya çalıştığım yok, sadece artık değiştim ve biraz büyüdüm. Birsürü insan beni yargılamasına rağmen bu saç tarzını taklit etmeye başladı. Bundan hoşlanmıyorum, galiba artık tarzımı yeniden değiştirmem gerekecek çünkü herkesin aynı gözükmesinden hoşlanmıyorum. Evet, gerçekten normal bir birey değilim. İnsanlara içindeki kişiyi serbest bıraktırmaya çalışıyorum. Çılgın saç stilleri ve açık kıyafetler için bir yasak yok. Bu şeyler benim sektörümde bir artı. Kendimi açmayı sorun olarak görmüyorum. Ayrıca tüm gençlerin onlara baskı yapan şeylerden kurtulmasını istiyorum."
Miley'yi nasıl bir tarz içinde görmeyi isterdiniz? 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

20 yorum:

  1. Her zaman benim için en iyilerden biri olarak kalacak.

    YanıtlaSil
  2. toz pembe saçlı saçı küt ,en fazla taylor swift kadar açık giyinen bir kızzzz

    YanıtlaSil
  3. Aslında var ya kız haklı yani Jennifer Lawrence en sevdiğim oyunculardan biri ama o da mileye bi ton laf etmişti ama şimdi onun saçı da ortada yani.Gerçi onun sinirlendigi saç değildi yok ya yine miley de var bi sorun.

    YanıtlaSil
  4. Yalnız kadında ki egoya baksanıza herkes onu taklit ediyormuş.Sanki o keşfetmiş gibi konuşuyor.Başta Pink olmak üzere kısa saçlı sanatçılar da vardı.Onu moda yapan sen değilsin.

    YanıtlaSil
  5. Saçını kestiren herkes Miley'e mi özenmiş oluyor?

    YanıtlaSil
  6. js9sf9f99fıfjfj10 Şubat 2014 19:12

    herkes yapmaya başlayınca öyle oluyor canım moda olan bir çok şeyde bunu görebilirsin sokak modasını başlatan ünlüler örgüyü keşfetmedi ama herkezin örgülü saçla gezmesini sağladılar ayakkabıyı Louboutin mi buldu sanki ama ayakkabının bir aksesuardan fazlası olduğunu kanıtladı yani mesele saç kesimi değil bir akımın oluşması ;) özentilik denemez tabi ki

    YanıtlaSil
  7. "Kadıdaki egoymuş" Sen o kadına söverken o 4.Dünya turuna hazırlanıyor amk -,- !

    YanıtlaSil
  8. eleştiriye açığız küfür etmediğin sürece -_-????

    YanıtlaSil
  9. biz seni her halinle seviyoruz mileyy <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  10. Veee yine bir kezo yine bir savunma. Kız orospu oldu işteeeee kabul edin artık bunu. Pnisne dymdi twerk ypti .s.s.s aynı bok mk.

    YanıtlaSil
  11. Sence sen Smilerın sikinde misin asdfghkl

    YanıtlaSil
  12. orospu oldu derken?? verirken yanındamıydın mk!!! mileye orospu sürtük vb hakaretler yağdırmayı bırakın artıkk!!

    YanıtlaSil
  13. smier sikinde ?????? ben onları 8 10 yaş arası bebe kızlardan oluşuyo diye biliyordum

    YanıtlaSil
  14. tapmıyoruz ama eleştiri böyle yapılmaz önüne gelen her insana sevmediğin için hakaret etmek hakkın değil biz herkes mileyi sevicek demiyoruz koruruz seni alakadar etmez herkesin düşüncesi fikri sevdiği kendine aen bunu yazınca SMILERlar mileyi korumayı bırakmaz oyüzden şimdi sen yoll"u"an

    YanıtlaSil
  15. Yeşim Sayrıs11 Şubat 2014 21:02

    Saçlarını uzatsın ve eski tarzına bayılıyorum<3<3<3<3<3<3<3Bu saç stilinede alışmıstık ama yinede eski hali daha tatlıı:-D :-D :-D

    YanıtlaSil
  16. Yeşim Sayrıs12 Şubat 2014 19:33

    Kaç yaşındasın bilmiyorum ama Miley'nin bi lafı vardı sana armağan ediyorum;

    ''Bana sürtük diyenlerin çoğu doğum kontrol hapı kullanıyor''!!!

    Anlatabildim mi??Senin ne olduğun belli mi kevaşee!!İdolümden sana mesaj var:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  17. Beynin olmadan nasıl fikir üretebiliyosun cici kız ;dd kimse yargilayamaz eger takmiyosaniz miley ile ilgili olanlari okumazsiniz. Bu kadar basit.

    YanıtlaSil
  18. smiler forever13 Şubat 2014 21:07

    Yasim 16 ve smilerim belki senin akil yasin 7-8 olabilr belki o kadar da degil vede ne olursa olsun mileyi korucam o benim idolum ben hannah yla buyudum ondn ders aldim onun sarkilarini dinledim kusura bakma ama sadece tarzini degistirdi diye onsan vazgecmemi bekleme

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar konuya bu kadar beyin özürlü yaklaşmayın.
    Tapmayın amına koyduğumunun karısına ya. Şimdi gelir biri sen böyle derken o bilmemkaçıncı dünya turnesine hazırlanıyo diye. Benim bunları yazmam onun sikinde mi? Hayır. Onun dünya turnesi benim sikimde mi? Hayır.
    Benim istediğim şey birazcık gelişmeniz ya. İnsanları sevmeniz hayranı olmanız sorun değil,ama onlara körü körüne bağlanmayın. Gerektiğinde eleştiri yapmayı bilin. Bir sanatçının götünü konserde erkek bi şarkıcının penisine dayaması normal değil,hap var roj var modunda gezmesi de normal değil. Sevmeniz sorun değil,ama eleştirilere açık olun. Şarkıları iyi olabilir bunalım geçiriyo olabilir vs vs ama bu sizi tüm bunları doğal karşılamanıza neden değil. Kusura bakmayın ama Miley aşkınız son günlerde kaliteli bi yollu oldu ve siz onu hala korumaya devam edin. İyi akşamlar. Bakarım buraya da birazdan HUUUF SEN KİMSİN BHEEE MİLEY AŞKOOOM falan tribine girmiş kezo yorumlara.

    YanıtlaSil
  20. Bu konuya beyin özürlü yaklaşan sensin biz ona tapmıyoruz onu çok seviyoruz amına koyduğumun karısı diyosun ne zaman nerde koydun kanıt göstersene mk ne dayamasından bahsediyosun twerk yaptı sadece onun müziği veya herhangi bir şeyi sikinde değilse defol git okuma haberlerini

    YanıtlaSil