» » » » Niall Horan ve Selena Gomez Londra'da Buluştu!




Niall Horan Taylor Swift'in konserinde görüntülenmişti.

Taylor'dan sonra Niall Londra'da Selena Gomez'le görüntülendi. Daha doğrusu buna görüntülenmek denemez; ikili hayranlarıyla fotoğraf çektirdi.

İkilinin birlikte ne kadar vakit geçirdiği ve hangi mekanda takıldıkları henüz bilinmiyor.




Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

12 yorum:

  1. Niall selenadan uzak dur sen onu haketmiyosun bebe çakma miley

    YanıtlaSil
  2. Selena ''Zayn ile çıkmayı çok isterdim ama diretionerler üzülmeyi haketmiyo'' demiş Heralde Niall'la da çıkmaz ve Niall hakkında böyle konuşma biz Justin hapisaneye girdiğinde hiç bir şey demedik ve size yardım ettik sizin şimdi böyle konuşmaya hakkınız yok

    YanıtlaSil
  3. Abi sen iyi misin yaa? Niall da Selena da gayet başarılı iki sanatçı. Niall'a laf atıyosun da senin tipini görsek o.O Şimdi birazdan gider Face'te "Önyargılı Olmayın" yazarsın -_-

    YanıtlaSil
  4. Belictoner olayı konusunda tam hak veremeyeceğim. TT'lerde filan harbiden yardımlaşanları gördüm. Niall'a tipsiz demen yanlış olmuş. Gerçi ne fayda eder ki? Sen sıradan bir erkek o ise ''Dünya çapında'' ünlü bir şarkıcı.

    YanıtlaSil
  5. Yüzümdeki o aptal sırıtış <3 >>>>>>>>>>>>>>

    YanıtlaSil
  6. Kendi idolünü canın pahasına korurken benim idolüme hakaret etme hakkını sana kim veriyor ?

    YanıtlaSil
  7. ee burda nevar ki hepiniz saldirdiniz bas baya

    YanıtlaSil
  8. insan işte aq17 Şubat 2014 17:42

    Sen misin la o

    YanıtlaSil
  9. I'M DİFFERENT BITCH▲18 Şubat 2014 20:54

    yerun çoq tatlılar :DD <3

    YanıtlaSil
  10. kotu yorum yapmadim atlamayin19 Şubat 2014 14:08

    Aman selena :D

    YanıtlaSil
  11. Emine Zehra Yücesan23 Mayıs 2014 12:58

    Abartmayın , cara ve barbara ile de görüşmüştü hiç bir şey olmadı. Üstelik çıktılar diyelim, ne olucak ki ? İkisi de başarılı sanatçılar , tip önemli değil . Ön yargı olmadan birbirlerini sevemezler mi ? Ayrıca ben Zayn i seviyorum demişti , panik yok beyler :D

    YanıtlaSil
  12. Ne yardımı be sizmi çıkardınız justini hapisten aslında derlerya belieber directioner kardeşliği öyle bişey yok siz uydurdunuz selena aynı şeyi belieberlere söylemişti yok justin benim erkek kardeşim falan sonra çıkmaya başladılar ve ben sonuna kadar jelenacıyım selena justin varken o tipsizemi kalır

    YanıtlaSil