» » » » » Rita Ora: DKNY Giydiğimde Kendimi S*rtük Gibi Hissediyorum!


Rita Ora, New York'ta 9 Şubat Pazar günü, Mercedes-Benz Moda Haftası'nda deri ceketini göstererek şunları söyledi; 
DKNY giydiğimde kendimi s*rtük gibi hissediyorum!"
(DKNY, Amerika'da ünlü bir giyim markası)
23 yaşındaki şarkıcının yanı sıra, Victoria Justice ve Zendaya gibi isimler de oradaydı.

 Rita, moda şovundan sonra çok eğlenmiş ve yorulmuş olsa gerek, şöyle bir tweet attı ;
"DKNY beni yıprattı.Yatağa uzandım. Hareket edemiyorum. #amazingshow"
Şovdan sonra Rita, korumalarla çevrelenmiş bir şekilde oradan ayrılırken görüntülendi.

İşte o moda şovundan bir kaç kare:


Victoria Justice ve Zendaya


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply