» » » » Selena Gomez ve Demi Lovato İnsanlık İçin Buluştu!


Selena Gomez ve Demi Lovato Variety'nin 'İnsanlık İçin Buluşma' etkinliğine katıldı.
İkili birlikte fotoğraf çekilmeyi de ihmal etmedi. Ayrıca Selena, Öngörülü Genç Ödülü'nü alırken konuşmasında Demi'den de bahsetti.
Demi de Önde Gelen Genç Ödülü'nü aldı ve Warrior ve Skyscraper şarkısını seslendirdi.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

13 yorum:

  1. Belieber SmileR28 Şubat 2014 23:47

    demi insanmı ??

    YanıtlaSil
  2. Kötü yönde mi söyledin

    YanıtlaSil
  3. Belieber SmileR1 Mart 2014 11:53

    nasıl anladıysan

    YanıtlaSil
  4. Mk bide kötü yönde söyledi napcan bulup dövecenmi sanki

    YanıtlaSil
  5. Yeşim Sayrıs1 Mart 2014 23:08

    Bende açıkçası anlamadım yorumunu.Bu arada diğer yorumuna sonra cevap veri cem çünkü psinirlerim bozuk.Sadece şunu söyleyim İdolünün doğum günü kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  6. Belieber SmileR2 Mart 2014 11:14

    pardon canım ama sinirlerin neden bozuk ?? haklı olduğum içinmi öyleyse boşuna sinirlenme hem okuduysan devamını neden sinirleniyosun anlamadım.. bu arada bu yorumumda anlayana canım anlayana

    YanıtlaSil
  7. Delena'ya for ♥

    YanıtlaSil
  8. <3 Delena <3 :D

    YanıtlaSil
  9. Yeşim Sayrıs4 Mart 2014 03:12

    Ne haklı olduğun için nede senin yorumuna sinirlendim!Sana söylemiştim ameliyat dediler bu yüzden sinirim bozuk!Sende beni yanlış anlama lütfwn biz hala kankiyiz Selenayı Sevmesen bile ki seviyosun,ben seni yine severim..Çocuk değilim ve onu sevmiyorsun diye seni sevmeyecek değilim ama lütfen hakaret edip bitanwmle karşılaştırma...

    YanıtlaSil
  10. Belieber SmileR4 Mart 2014 11:54

    iyi geçmiş olsun o zaman ne diyim doğru biz hala kankiyiz selena konusunu kapattık tamammı hadi öptüm byy

    YanıtlaSil
  11. Muhabir:''Deminin şişmanlaması hakkında ne düşünüyorsun ?
    Selena: Terbiyesizliğini al ve burayı terk et..! ( Bir sitede gördüm paylaşmak istedim doğrumu değilmi pek emin değilim.) Selena çokkk haklısın Forever Selena and Demi :D <3 <3

    YanıtlaSil