» » » » » » » » » Türk Kızı Demi Lovato, One Direction, Austin Mahone ve Justin Bieber'ı Geçti!


Müzisyen Emine Sarı, Shorty Awards'ta (Sosyal Medya Ödülleri) Müzik ve Youtube Yıldızı kategorilerinde aday gösterildi.
Emine Justin Bieber'ı da geçerek, Müzik kategorisinde ilk sıraya yerleşti.
Şu an Emine'nin 4733, Justin'in ise 2688 oyu var.
Aynı kategoride Demi Lovato, Fifth Harmony, Austin Mahone, One Direction gibi isimler de bulunuyor.
Oy vermek için tıklayın.

Ayrıca Emine Sarı'nın hayat hikayesi oldukça ilginç. Kanseri yenen Emine Sarı'nın öyküsünü okumak isterseniz:

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

29 yorum:

  1. Link yok bakarsanuz sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. birtek kız grubu fifth harmony var adaylık olarak.hemde 2 tane one directionla aynı .Herzaman erkekler daha çok seviliyor .. Puff tammam one direction felan ayrı ama little mix , neon jungle , the saturday gibi gruplarda var onlarda olmalıydı.Tamam çok iyi ilerliyorlar baya seviliyorlar ama bence biraz haksızlık var.Çünkü little mix onlardan bir sene once bu sektordeydi ve the saturday 3 sene once felan ama onlar yok.Neyse one direction gibi olucaklar gibi geliyo bu grup bana.Zaten camila harry gibi , lauren zayn gibi felan artık ergen fanlar onlarında götünden ayrılmaz.Ben bütün grupları seviyorum hatta fifth harmonyde çok seviyorum sesleri mükemmel hepsinin ama sanki bir sene olmuş bir grup için biraz fazla.Neys çok uzun yazdım S:

    YanıtlaSil
  3. var ama renkli yapmamışlar oyüzden tıkla yazan yre tıkla.Hatta al link:http://shortyawards.com/

    YanıtlaSil
  4. little mix varmı soyleyebilirmisinz? bide tam olarak hani gruplar var :D One direction kesin varmı yani :D

    YanıtlaSil
  5. Amına koduğumun kızı piç türk justini geçmiş şimdi bana cevap vereceksiniz ne biçim türksün falan önceden söyliyim ben alman asıllıyım o kadar

    YanıtlaSil
  6. Yeşim Sayrıs27 Şubat 2014 01:50

    Anti türk nedir amk??Bi türklere anti olmadığınız kalmıştı oda oldu!Yakında bana anti olacaklar diye korkuyorum...YIKILDIM:D :D

    YanıtlaSil
  7. İşte bu yüzden gelisemiyoruz

    YanıtlaSil
  8. Kesin awk kızı Türkiye de rahat rahat geziyordur buna rağmen anti türk diyor rahatlık batmış YAZIK..Bide kızın biri yorum yapmış yıkıldım:D:D çok komik evet çoook...

    YanıtlaSil
  9. Anti yeşim sayrıs27 Şubat 2014 10:07

    ingiltere zaten türklere anti bizim türklerde gider ingiliz grubu 1D yi sever inanılmaz bu arada korktuğun başına geldi mk

    YanıtlaSil
  10. Amk ben kız değilim justin'i geçti diye kızdım çünkü boylieberim evet rahat rahat dolaşıyom ankarada tura çıktım gel beraber atalım

    YanıtlaSil
  11. Bu ülkenin gelişmemesini banamı bağlıyosun salak türkleremi ulan türksünüz gidip ingiliz bayraklu tişort ve converse giyersiniz gider real madrid barcelona gavur takımlarının gavur futbolcuların bilmem messi falan formasını giyersiniz justinin adına türk kızları ter kokuyo diye tweet Atıp iftira atarsınız justin itü konserine gittim salak kızlar gider oyuncak atar salak alara tahincioğlu belieber değil para öder ollg olur bu türkler fenermiş galatasaraymış kendi milletiyle kavga eder ki burak yıldırımı öldürdüler şimdi gelde ülkenin gelişmemesini bana bağla

    YanıtlaSil
  12. Belieber SmileR27 Şubat 2014 10:54

    piçin tohumu madem anti türksün git burdan bizim aramızda durma beyinsiz isme bak anti türkmüş hele bi karşıma çık seni ayakta sikmiyorummu alman asıılı piç seni

    YanıtlaSil
  13. Belieber SmileR27 Şubat 2014 10:55

    mk 1D konusunda haklısında anti yeşim sayrıs ne esprimi yaptın şimdi tövbe tövbe isme bak

    YanıtlaSil
  14. miray TÜRKOĞLU !27 Şubat 2014 14:58

    Yazdığın dilin yani bu yazdıklarının diyorum türkçe olduğunun farkında mısın sen gerizekalı ??? madem alman asıllısın o zaman git alman sayfalarında ALMANCA orospuluk yap hadi siktir git şimdi piç kurusu orospu çocuğu

    YanıtlaSil
  15. Şerefsiz Anti türk27 Şubat 2014 15:04

    ben senin azına ısçarım orospu çocuğu anti türkmüsün nesin ALLAH SENİN BELANI VERSİN bu ülkede senin gibi orospu çocukları olduğu için böyle gerliyo azına sıçarım o kulladığın dile dikkat et seni yolarım adi orspu şerefizliğin luzumu yok bu topralarda bu dili konuşuyosan bu dili yazıyosan dikkat et azına sıçarım kendni bi bok sanma haaa bu arada yazdığın dil TÜRKÇE almansan o zaman kendi dilinde yap orospuluğunu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler gardaş

    YanıtlaSil
  17. Belieber SmileR27 Şubat 2014 18:44

    sikem senide asılı olduğun almanıda amına koduumun piçi seni okuma türklerin haberlerini !!!

    YanıtlaSil
  18. git kendi dilin ne boksa onda konuş amk göt

    YanıtlaSil
  19. Anti TÜRK mü ? !!! mk almanı kapa çeneni piç alman oççç.!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  20. nasıl bir oruspu çocuğusun anlamadım ki :/ madem anti türksün,siktir git o bok almancanı konuş piç kurusu seni!

    YanıtlaSil
  21. siktir git amınakoduğum

    YanıtlaSil
  22. anti turk musun her ne haltsan git almanca konus almanlarla ilgilen amk sanane lan defol git tutk sayfasindan amk kendini bisey saniyo senin gibiler yuzunden justinden soguyacam amk defol git amk sevmiyosan konusma pic agzimizi actuima simdi amk nr oldugun belli

    YanıtlaSil
  23. İnşallah Emine kazanır.

    YanıtlaSil
  24. Türkiye için büyük bi başarı gurur duydum ama ne biliyim kızın sesi abartılcak kadar güzel deil daha iyi sesler varken bence hayat hikayesinden dolayı

    YanıtlaSil
  25. Sen gercekten salaksın biliyosun demi ? ! :D

    YanıtlaSil
  26. Bence bu ödülü kazanmayı hak etmiş ! TC yi en güzel şekilde temsil ediyor devamlı kız! Helal olsun valla!!!

    YanıtlaSil
  27. iyi de seçildiği kategori MÜZİK , şarkıcı değil ki... 6 dilde şarkılar yazdığı için bence

    YanıtlaSil
  28. Ceren Ceylan25 Mart 2014 16:50

    Orospunun önde gidensin mk.Hem burda yaşıyon hem de buraya laf atıyorsun şerefsiz.Git kendi milletine de orda ne orospuluk yapıcaksan yap.Piçliğin lüzumu yok!

    YanıtlaSil