» » » » Yeni Çift Alarmı: Liam Hemsworth & Nina Dobrev


Birkaç ay önce Miley Cyrus'tan ayrılan Liam Hemsworth ve aynı şekilde Ian Somerhalder'dan ayrılan Nina Dobrev cuma günü Atlanta'daki Corner Tavern Bar'da görüntülendiler. Fotoğraf cuma gününden olmasına rağmen medyaya yeni sızdı, daha Nina ya da Liam bu konuda hiç yorum yapmadı ama medyaya artık bir çift oldukları yayıldı.

Nina ve Liam'ın birlikte oldukları sürece birbirlerine çok yakınlaştıkları orada bulunan insanlar tarafından söylendi.

Geceden görüntüler; 

(Liam, hayranları ve arkadaşı) 

(Liam ve Nina) 

Ayrıca orada bulanan ve ismini vermek istemeyen bir genç şunları söyledi; 
"Hep beraberlerdi, yanlarında birkaç arkadaşları da vardı ama Liam ve Nina hep daha yakındı. İyi zaman geçiriyor gibiydiler, bir çift gibi gözüküyorlardı. Barda üç saat boyunca kaldılar, Nina Liam'dan daha önce ayrıldı. Nina ayrılırken Liam ile birbirlerine iyi geceler öpücüğü verdiler... Sonrasında Nina arabayı servisten alarak ortamdan bir arkadaşı ile ayrıldı." 
Ne dersiniz, Nina & Liam çift olacak olsalar bu ilişkiyi destekler miydiniz?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

22 yorum:

  1. Hayırrrrr IAN LA SÜPERLER dsa: DİZİDEDE ÖYLEEE!!

    YanıtlaSil
  2. DES-TEK-LE-Mİ-YO-RUM

    YanıtlaSil
  3. Asla desteklemem!

    YanıtlaSil
  4. Desteklemiyorum aq Liam Miley'e ait Ian Nina'ya ait. Bana ne bana ne bana ne anneeeeeğğğ

    YanıtlaSil
  5. Ninayı Ian'dan başkasıyla düşünemiyorum,olmuyor YAĞĞNİİ asfhjewqkbh

    YanıtlaSil
  6. nina mileyin boku olamaz amk

    YanıtlaSil
  7. Bana gore dusununce sevimli cift olabilirler.Ama her zaman Ian favorim olcak

    YanıtlaSil
  8. Desteklemiyorum miley bir tane <3

    YanıtlaSil
  9. Miley siqer :d11 Şubat 2014 19:31

    ASLA DESTEKLEMEM AQ LİAM SAÇMALAMA MİLEYDEN SONRA NİNA ??

    YanıtlaSil
  10. Asıl Miley Ninanın boku olamaz amk .d kabul edin Nina Mileyden kat be kat daha güzel ve en azından insan içinde daha terbiyeli.

    YanıtlaSil
  11. mileyi sevmiyorum ama hani Allah var şimdi miley nerede bu değişik kız nerede demek ki liamda sorun var

    YanıtlaSil
  12. Üzgünüm ama Nina senden soğurum eğer çift olursanız

    YanıtlaSil
  13. Asla desteklemem

    YanıtlaSil
  14. Smilers Nina'ya anti olurlarsa artık onların mallığından emin olurum bu ne böyle be Selena Liam Nina O bu şu bi bana anti olmadınız!!

    YanıtlaSil
  15. lanet olsun sana liam lanetler yığdırıyorum hayvan herif

    YanıtlaSil
  16. HAYIRRR! iğrenç liam ninanın yanında ezik kalır ninanında çıkmadığ adam kalmadı amk ianla çok iyiydiler harikaydılar ve ian liamdan on be kat daha iyi daha yakışıklı ve ona deli gibi aşık nina bunu göremiyomu ya yazık.

    YanıtlaSil
  17. abi liam mileyle ian ninayla birlikte olmalı bu kadar basit

    YanıtlaSil
  18. Siye Miley Siker atar23 Şubat 2014 14:04

    Dizisini izlemiyorsun sanırım . Bir kaç bölüm izledim . Zaten fotoğraflarında bile yarı çıplaklar Dizide ne yapıyorlardır Allah bilir . Hem sen burada bir ''ŞARKICI + OYUNCU'' Birisiyle ''OYUNCU'' birisini karşılaştırıyorsun ? Nina'nın aldığı toplam 3 Ödülü varken Miley'nin 2007'de aldığı ödüller bile 3'ten çok .

    YanıtlaSil
  19. Nah Nina Güzl Gözünde sorun mu var mk !!

    YanıtlaSil
  20. Asıl Miley Güzel

    YanıtlaSil
  21. smilers ninaya anti olmazsa desteklerim fghjk

    YanıtlaSil