» » » » » Artık Twitter'a DNS İle Ulaşılamıyor


İ
20 Mart'ta başlayan Twitter'ın engellenmesi, yeni bir boyut kazandı. DNS ayarı yapılarak engelleme sorunu aşılabiliyordu ama akşam saatlerinde yeni bir haber düştü. Twitter'a ulaşmamızı sağlayan DNS'ler de engellenmeye başladı. Yani Twitter IP bazında engellendi. Birçok DNS artık çalışmıyor. Twitter'a girmek için farklı yöntemler gerekiyor.

Twitter'a nasıl girebilirim?

Twitter'a girebilmek için değişik yöntemler var. Bunlardan bazıları Google Chrome için Zenmate eklentisi, TorBrowser, Hotspot Shield VPN gibi şeyler. Bu yöntemler şu anda çalışıyor. Halen çalışan DNS'ler var. 

216.87.84.211
23.90.4.6 

Bu Dns ayarı şu anda geçerli. Ama ne zaman kesilir bilinmez. Diğer yöntemlerin resimli anlatımını bulduğumuzda, habere ekleyeceğiz.

Bu engelleme hakkında neler düşünüyorsunuz?

Caner Ünal

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

10 yorum:

  1. Amacın insanları susturmak olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz. Şuraya gelip tek bir kişi mantıklı bir sebep söyleyemez kapanması için. Abi ben twitter'da normalde olduğumdan çok daha farklı bir insanım; orada açıyorum kendimi, eğleniyorum, yazıyorum. Eğer sorun sadece kişisel hesaplardaysa sadece o hesaplara dava açılır, onların hesabı askıya alınır. Hükümet istediği zaman istediğini yapıyorsa diktatörlüktür bu, demokrasi değil!

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Twittersiz olmazz23 Mart 2014 01:08

    Ben telefona vpn indirdim bilgisayarın dns'sini değiştirdim ikisini aynı gün yaptım bilgisayardan ilk gün girdim sonraki gün kapandı ama telefondan hala girebiliyorum

    YanıtlaSil
  4. Selena Gomez23 Mart 2014 09:24

    Cok iyi yazmissin katiliorum

    YanıtlaSil
  5. cumhur başkanı bile yasağı uymazken sen twitter'ı kapatıyosun insaan yorumlara katlanamıyosa twitter'ı kapatmaz seni oraya getiren halkın gönlünü kazanmaya çalışır

    YanıtlaSil
  6. Ya ilgili hesaplar kapatılsın bizimkine niye dokunuyolar.

    YanıtlaSil
  7. allah belanı versin tayyip bi geberde ülke kurtulsun amk göt kılı şerefsiz ama durduramicaksın lan bu milleti

    YanıtlaSil
  8. insanyiyenzombie23 Mart 2014 14:09

    Amacın bazı siyasetle ilgili yalan yanlış haberleri kesmek olduğunu biliyoruz fakat bir çoğumuz ancak orada eğlenebiliyoruz! Bu nedir? Eğer sorun siyasetle ilgili yalan yanlış şeyler paylaşan hesaplardaysa o hesaplar kapatılabilir fakat bütün herkese kapatılması...

    YanıtlaSil
  9. o kadar basitse neden sen başbakan olmuyorsun? sen hallet her şeyi.

    YanıtlaSil