» » » Austin Mahone: "Hayranların Sahneye Attıkları Notlardaki Numaraları Arıyorum."


Austin Mahone hayranlarına gerçekten önem veren ünlülerden biri. Austin çoğu zaman kendinden öncelikli olarak hayranlarıyla ilgileniyor.
Buna konserden sonra yorgun olduğu ve tamamen kendine ait olduğu zamanlar da dahil. Ancak Austin konserlerden sonra dinlenmek yerine hayranlarını mutlu ediyor.
"İnsanlar sahnedeyken bana notlar atıyor ve ben de konserden sonra arabada oturuyorum ve onları arıyorum."
"Dave & Busters'a (restoran) giderim veya hayranlarımla pizza partisi veririm. Onlarla takılmak benim için önemliymiş gibi hissediyorum."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

10 yorum:

  1. Justin ise bencilin teki tamam tarzı ve müziği güzel olabilir ama kişiliğine baktığınız zaman Austin 10000000 adım önde :D

    YanıtlaSil
  2. Ne diyorsun sen salak justin her gün hayranlarıyla foto çekilip twitter ve instagramında yayınlıyo salak şu austin göt kılıyla justini kıyaslamaa bencilin tekiymişş salak salak konuşmaa

    YanıtlaSil
  3. Kişilik ? Kusura bakma canım git googel'a justin'in hayranları için neler yaptığını gör. Öyle pizza ısmarlamakla kişilik sağlam olmaz TAMAM MI ?

    YanıtlaSil
  4. Niye hemen herkes Justin'le kıyaslıyor anlamıyorum. Anti olsanız bile Austin'in bu hareketini Justin'le kıyaslayacak kadar ne yaşadınız ?

    YanıtlaSil
  5. Austin Mahone konserine kaç kişi gidiyor Justinin konserine kaç kişi gidiyor? Justin her kağıt atanı arıyacak olsa kendisine zaman ayıramaz.
    Austini sevmiyorum özentinin teki iyi bir insan olabilir o ayrı

    YanıtlaSil
  6. Salaksın sen salakkk !! Bilmeden konuşmaa justin her konserde ollg kızı seçiyo meet and greet de bisuru hayranıyla tanışıyo hergun instagramda yeni yeni hayranlarıyla çekilmiş fotolar atıyoo bir gezegenin adını beliebers diye değiltirdi avalanna daha fazla yaşasın diye para döktü kendi belieberi konser alanında tecavüze uğradı psikolojik bütün tedavilerini justin karşıladıı daha çok şey varr bilmeden o küçük beyninle Justin ile o yeni yetme özenti austini karşılaştırmaa

    YanıtlaSil
  7. ♫ Demilena ♫25 Mart 2014 21:28

    Justin bencil mi ? :D Saçmalama.! Git bir bak bakalım Justın hayranları için neler yapmış. Yaptıgı o kadar çok şey var ki.!! Sadece bir pizza ısmarlamakla kişiliğin sağlam olcagını mı düşünüyosun ? !

    YanıtlaSil
  8. Belieber SmileR26 Mart 2014 11:19

    eminmisin yeni çıkmış bi özentiyle 5 yıllık starı karşılaştırıyosunn üstelik hiç bişey bilmeden Justin hayranlarına laf etti diye kameramana saldırdı adam ona 'belieberlarını al ve amerikaya geri dön dedi saldırdı alttki yoruma belieber herşeyi açıklmış oku oku sonar yorum yapp bencilmişş sen bencil kelimesinin anlamını bilmiyosun galibaa snsuzluğa doğru ilk adım kitabında önöz yerine 'hayranlarıma öze mesaj ' bölümü varr sonunda teekkür ediyo yolun başı kitabıda öyle believe tour sona erdi o gene 10 konser ekledi sırf hayranları için bacağı kırık şarkısını bitirdi kustu konsere devam etti bayıldı gene devam etti justini tanımıyosun sadece ismin biliyosunn kolundaki yıldız dövmesi belieber simgesii şimdi ne diyceksin bakalımm???

    YanıtlaSil
  9. Yeşim Sayrıs26 Mart 2014 13:44

    Austin Justine özeniyo bunu görmüyomusun?Justin bencil öylemi?Sn sadece medyanın tanıttığı Justini görüyorsun!Ama Justinin hayatını okumamaışsın bile!!En azından o özenti oustin gibi illu sayesinde buralara kadar gelmedi!!Kendi sesiyle,şarkılarıyla geldi!!!

    YanıtlaSil