» » » » Demi Lovato Little Monsterlara Cevap Verdi


Lady Gaga'nın Teksas konserinde olanlardan sonra bu olay hakkında tweet atan Demi Lovato'ya Little Monsterlar tarafından hakaret edilmişti. Demi Lovato bu olay hakkında bir açıklama yaptı:
"Söylediğim şey şu ki pop kültüründeki sanatçıların insanlar üzerindeki etkileri büyük.. Hatta bazı kişilerin henüz idolleri tarafından ifade edilen sanatı anlama kapasitesi bile yok. Kendi kimliklerini anlamaya çalışan genç insanlar idollerinin yaptığı hareketlerden gerçekten etkileniyor.  İstesek de istemesek de sanatçılar her yaşta insanı etkiliyor ve üzülerek söylüyorum ki insanlar ne görürse onu yapıyor. Saç, kıyafet ve bazen de yanlış hareketler. Bu nedenle kendilerine zarar veren davranışları sanat diye bahane ediyorlar. Bunu yüzlerce kez yaşadım. Herkesin yaşadığı savaşı çok iyi biliyorum. Ama kişiler ünlülerin yaptığı hareketleri taklit ediyor veya olmasına imkan sağlıyor. Bunun yüzünden bir şeyler yazma gereği duydum. İçindeki sanatı anlamak istemeyenler.. Bulimia havalı bir hastalık değil ve sizi sevdiğiniz sanatçı ile sahneye çıkarmayacak. Bir şey söylemeden yapamazdım çünkü inandığım şey için mücadele ederim ve zihinsel hastalıklar hakkında konuşurum. Haklısınız benim fikrimi soran olmadı ama pop kültürü neslimizi temsil eden en büyük şeylerden birisi. Dünyayı değiştirmek için mücadeleye devam. Nefret yok, saygısızlık yok, sadece sevgi!"

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum: