» » » Genç Kız Justin Bieber'ın İlgisini Çekip, OLLG Olabilmek İçin 122'den Fazla Kilo Verdi

Bryanna Debinner adındaki 20 yaşındaki bir Belieber, Justin Bieber'ın onu fark etmesi için 122'den fazla kilo verdi.
Debinner geçen sene Justin'in sahneye çıkarttığı zayıf kızları görünce kıskanmış ve böylece kilo vermeye karar vermiş.

Bryanna kilo vermesi hakkında Daily Mail'e konuştu.
"Justin'in sahneye sevimli ve zayıf kızlar çıkarttığını her gördüğümde 'bu ben olmalıyım' diye düşünüyordum. Herkes sevdiği insan tarafından fark edilmeyi hak eder ve ben onun en büyük hayranıyım. Ben sadece onun şarkı söylediği kız olmak istiyordum."
Bryanna The Penn State Üniversitesi'nde psikoloji okuyor ve Justin'i 2009'da MTV'de gördüğü andan beri ona takıntılı.

 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

15 yorum:

  1. Smiler ♥ Belieber14 Mart 2014 16:27

    woooww

    YanıtlaSil
  2. ♫ Demiley ♫14 Mart 2014 16:27

    Oha :O Kız evrim geçirmiş :D

    YanıtlaSil
  3. Oha saplantılı olmuş resmen.

    YanıtlaSil
  4. Artık sadece Justin Bieber'ın ilgisini çekmiycek :d

    YanıtlaSil
  5. Belieber SmileR15 Mart 2014 21:12

    bu kız kendini nasıl en büyük hayran görüyo Justin insanları dış görünüşe gore yargılamıyo veya ollg kızlarını güzel çirkin diye seçmiyoo bide en büyük hayranıyım diyoo hepimiz ollg olmak istiyoruz belki şişman değiliz ama gidip estetik falanmı yaptırıyoruz hepsi palavra bunlarınn

    YanıtlaSil
  6. Aynen katılıyorum sanki kilo verince ollg olacakya oysa bisuru zayıf kız var onlar neden olamıyoo

    YanıtlaSil
  7. her yerde sen yeter ama :D

    YanıtlaSil
  8. ♫ Demiley ♫17 Mart 2014 18:39

    amacımız yorumları yükseltmek :D

    YanıtlaSil
  9. kiz Elif benim Ozlem ben twitter e bir kac gun giremedim ozur dilerim yarin saat 6 da orada askitoom

    YanıtlaSil
  10. Belieber SmileR19 Mart 2014 22:42

    canısı ben 6da okulda oluyom 8 de gir canısııı

    YanıtlaSil
  11. Boş vakit geçiryon kaç yaşındasınn

    YanıtlaSil
  12. ♫ Demilena ♫20 Mart 2014 12:29

    15 ? Ben burda boş vakit geçirmiyorum sadece arada giriyorum zaten haberlere yorum atıyorm sonra çıkıyorum 5 dk mı bile almıyo ? :D

    YanıtlaSil
  13. Canım iyiliğin için dedim yanlış anlama

    YanıtlaSil
  14. ♫ Demilena ♫20 Mart 2014 21:50

    :) <3

    YanıtlaSil
  15. zayif daha guzel olmus ama bende Justin'e kimse fark etmiyor boyle yapmasina hic gerek yoktu :)

    YanıtlaSil