» » » » » Jared Padalecki: "Justin Bieber'ın Superatural'ın Gerçekleşmesinde Büyük Emeği Geçti."


Bugün Supernatural dizisinden tanıdığımız Jensen Ackles'ın doğum günü! Ama bildiğiniz gibi aynı zamanda Justin Bieber'ın da doğum günü. Bu durumda Jared Padalecki'nin Twitter hesabından Jensen'ın doğum gününü kutlaması beklenirken Jared, Justin'in doğum gününü kutladı!

Jared'ın Justin Bieber'ı sevmediğini biliyoruz ve çoğu kişi Jared'ın burada Justin Bieber ile dalga geçtiğini söylüyor.


Jared'ın attığı ilk tweet akıllarda Jensen'ın doğum gününü kutlamak istiyor diye düşündürttü; 
"Şuan dünyanın çoğu yeri 1 Mart'da olduğuna göre, benim için ÇOK önemli olan birisinin doğum gününü kutlamak isterim..."
Ama ardından attığı Tweet herkesi şok etti; 
"Bana bugüne kadar kardeşim gibi olan ve  Supernatural'ın gerçekleşmesinde büyük emeği geçen biri. Bu doğru. Doğum günün kutlu olsun Justin Bieber.
Jared'ın bu tweet'i hakkında ne düşünüyorsunuz?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

60 yorum:

  1. Bildiğin dalga geçmiş ajshjash çok güldüm :Dskjf

    YanıtlaSil
  2. Belieber SmileR1 Mart 2014 21:01

    amk dalga geçiyo götüne koyduğumun oğlu geber

    YanıtlaSil
  3. Mal mısın amk ?

    YanıtlaSil
  4. Belieber SmileR1 Mart 2014 21:10

    değilim ama sen öylesin mk

    YanıtlaSil
  5. ooooooooooooo1 Mart 2014 21:33

    belli oluyo dalga geciyo yada yalakalik yapiyooo

    YanıtlaSil
  6. Dalga geçmiş p*ç ! ! !

    YanıtlaSil
  7. Piç ne be düzgün konuş güya kızsın

    YanıtlaSil
  8. Jared ile Justini karşılaştırıyorsunuz ya ne diyim.

    YanıtlaSil
  9. Winchester .2 Mart 2014 10:35

    Jared bitane mk! Dalga geçmişse geçmiş sizene aq!

    YanıtlaSil
  10. Belieber SmileR2 Mart 2014 11:16

    Allahtan bi tane yoksa 2 tane jaredi kim çekecekti bu arada idolümüzle dalga geçmeye hakkı yokk justin onla dalga geçiyo veya laf atıyomu o adamın peşinde 60 milyon yokk kıskançlığı götünemi vuruyo dalga geçiyo mk

    YanıtlaSil
  11. hahaha yeni değil bu uzun süredir Justin alay konusu misha ve jared'in ağzında :D Ki bence çok komikler :D Burda sırf biri böyle bişey yazdı diye terbiyesizlik edip tüm küfürleri sıralayan arkadaşlar, Justin iyi müzik yapan biri olsa da (ki bence öyle değil) sizin gibiler sayesinde uzun süre bu şekilde dalga konusu olmaya devam edecektir. bence titreyin ve kendinize gelin :D

    YanıtlaSil
  12. Abi hayatimda gördüğüm en harika koyus...

    YanıtlaSil
  13. Boylieber efe3 Mart 2014 00:05

    Kendi çapında eğlenen bi salaksın bu olayın neresi komik jared kendisinden küçük birinin kendisinden daha ünlü olmasını çekemiyoo ayrıca justin youtube rekoru kırdı sen neyin kafasını yaşıyon iyi müzik ypmıyo diyosun asıl sen kendine gell jared bu tweetlerle alay konusu oluyor sevgili salak

    YanıtlaSil
  14. SESLİ GÜLDÜM BU NE LAN :DDD

    YanıtlaSil
  15. jared dünyadaki en iyi oyunculardan biri ve emin ol bir sürü ergen fanının olması yerine az fanı'nın olmasını tercih eder

    YanıtlaSil
  16. adan justinin neyine yalakalık yapacak lan jared'ın istediği herşey elinde zaten

    YanıtlaSil
  17. justin :D suan çok kötü yola düşüyor farkındamısın :D jared onu neden kıskansın adam 10 yıllık dizisi var en iyi oyuncular arasında mutlu bir ailesi ve sadık hayranları var uçakta kokain içip pilotları tehlikeye atmıyor yada şoforünüde dövmüyor :D sarhoş olup nezarethanedede kalmıyor :F

    YanıtlaSil
  18. zaten su yorumlarınla yeteri kadar tanıyoruz bukadar antilsi olmalarının :D nedenide sizzsiniz adam laf koymus çekemiyosan okuma :D :D sende git miley gibi ağzına külot al yada göğüs yala :Dsdfg

    YanıtlaSil
  19. senin gibi fanları olacağına az ve öz varya o yeter :D :D

    YanıtlaSil
  20. Belieber SmileR9 Mart 2014 16:09

    sende git işşsiz mk amına koduum başarılarını kıskandığın kişilerle uğraş sikik beyinn

    YanıtlaSil
  21. Belieber SmileR9 Mart 2014 16:10

    mk ben jared fanı değilim götünden anlama

    YanıtlaSil
  22. Kiz olduguna eminmisin ancak bos ve cahil insanlar bu kadar kufreder

    YanıtlaSil
  23. Suna bak orospu kiskancliktan benimmi gotum yirtiliyodemekki lafi koymusum sinirden kicini yirtiyosun kufrediyosunkeske baban peceteye bosalsaymis

    YanıtlaSil
  24. Kizim kimi kiskaniyorum kac yasindasin la srn 10 falanmi sikerim belani yavsak.burdan kufredersen ama sdni bulursam anani sikerim ozaman gotunden kazmayida cikRamazlar fahise once yazmayi ogrende gel

    YanıtlaSil
  25. Belieber SmileR9 Mart 2014 19:21

    evet senin yırtılıyo boş boş afkuruyon mk küfür tek sinirlenincemi edilir demek sen hep sinirlenince küfür ediyomuşun ben gayet rahatım gülüyorum sana senin baban öyle yapmış zaten kevaşee

    YanıtlaSil
  26. Belieber SmileR9 Mart 2014 19:24

    bok kız olduğumu nerden biliyon bok kafalı eşek götünden kan alırım senin anana sor anlatır benim kim olduğumu sikimi bulursun ara mk kokla bi güzel kopek it beyin sikik götlü travesty surat boş cümlelerine cevap vermicem daha köpekle kopek olamam hadi canım kulübene götünü siktiğimin orospusu

    YanıtlaSil
  27. Belieber SmileR9 Mart 2014 19:25

    sana kalmamış mk ağız benim istediğimi derim demek etrafında çok boş ve chil insan varda biliyosunda konuşuyosun

    YanıtlaSil
  28. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 20:44

    Jared bitane :DD dimi yaaa iyi iki tane değil mk :DD

    YanıtlaSil
  29. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 20:46

    Hahah Justindeki ün onda varmı ? !! Justindeki hayran grubu onda varmı saçmalama mk !! :D

    YanıtlaSil
  30. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 20:50

    2 Jared mi ? !!!

    YanıtlaSil
  31. Belieber SmileR9 Mart 2014 20:54

    yaa 2 tanee

    YanıtlaSil
  32. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 20:55

    1 tanesi zaten salak ikinci bi salağa gerek yok :D

    YanıtlaSil
  33. Belieber SmileR9 Mart 2014 20:57

    aynenn

    YanıtlaSil
  34. Jared ünlü olmak için değil mesleğini sevdiği için yapıyo yyada kendisini küçük düşürecek hareketler yapmıyo justin gibi evet az hayranı var ama justin hayranları gibi ergen değil ve her yaptığı yanlışa yalan haber diyen ergen hayranları. Yok . Onun hayranları jared gibi haklı olanlar <3 şimdi sus ve supernatual izle jaredı tanımadanda boş konuşma sen tanımıyosun diye kimse tanımıyo zannetme

    YanıtlaSil
  35. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 21:08

    Jared i tanıyorum takip etmiyorum çünkü sevmiyorum zorlamı sevdircen ? !!!!!

    YanıtlaSil
  36. salak boş insan çok konuşur ne kadar bağırırsan bağır küfredersen küfret susan birini asla yenemezsin :d

    YanıtlaSil
  37. aynen :DS kimki jarede laf atıyo hani saygımız var justin ve mileyin davranışlarına :D ama insanda azıcık saygı olur biz ona saygı duyuyoruz buda yeditremedi galiba ona buna küfrediyo kız falan değil emin değilim :Dsdf

    YanıtlaSil
  38. 20 yaşında bir insan nasıl böle konuşabilir :DS Sen 20 yaşındamısını evde kaldın galiba üniversite kazanamadın ? asıl sen 20 yaşına gelmissin insanlarla nasıl konuşulacağını bilmiyorsun :Ds hıncını milleten çıkarıyorsun yazık yazık :D

    YanıtlaSil
  39. ♫ Demiley ♫10 Mart 2014 16:33

    ben Justin ne 20 yaşında dedim ?? dogru oku yazdıklarımı .!!

    YanıtlaSil
  40. ben okumayı bilmiyor olabilirim ama sende insan olmayı bilmiyorsun :D 20 yaşında deyğilsen bile herhalde 12 yaşında falansın bir demi hayranının böyle olması gerçekten beni üzüyor.

    YanıtlaSil
  41. ♫ Demiley ♫10 Mart 2014 16:44

    Sen de insanları görmeden ve ya onlarla ilgili hiç bir şey bilmeden onları yargılama. bunu da mı ben öğretiyim ? Hem 12 mi iyice saçmalamanın dibine vurmuşsun. Tebriklerrrr..!!!! :D

    YanıtlaSil
  42. yargılamakkmı önce kendi yazdıklarını okusan daha iyi olur bence ? üzdün gerçekten hele belieber smiler adlı kıza arka çıkarak benim gibi bi lovatici üzdün . Çok kızla uğraşma o kızla küfretmekten nefes alamıyor saygılar.

    YanıtlaSil
  43. ♫ Demiley ♫10 Mart 2014 16:48

    O kız ne alakası var ki ? Lovaticim hemde koyu bir lovaticim ama bunun lovatic olup olmamakla ne alakası var ? !!

    YanıtlaSil
  44. bilmem lovaticler saygılı sevgili böyle önyargiları yıkmaya çalısan bir kadının hayranı olmak çok farkli bişey ama o kızla takılman deminin yaptıklarını zıt :D dediğim gibi .

    YanıtlaSil
  45. ♫ Demiley ♫10 Mart 2014 16:51

    Miley i veya Justini seviyomusun ? !!

    YanıtlaSil
  46. tabi miley benim çoçukluğum ?? (diğer selin ben değilim) justinide çok seviyordum ama davranışlarından son zamnlarda çok soğudum ayrıca jarede acayıp fanıyım lovaticliğinden anla :D yediremiyorum o kızın dediklerini :D

    YanıtlaSil
  47. ♫ Demiley ♫10 Mart 2014 16:56

    İşte sen Justinden son zaman da nasıl soğmuşsan Bende Jaredi sevmiyorum Anla :) Sevmekde zorunda değilim..)

    YanıtlaSil
  48. çok küfredeceğine az ve öz konussan daha iyi lf sokarsın emin ol.herkesi ısırma

    YanıtlaSil
  49. değilsin ama saygı duymak zorundayız.Bu adamın alayı yani bu kadar kızın küfretmesine adaşıma :DSdfg kıçını yırtıyosun demesi ?

    YanıtlaSil
  50. ♫ Demiley ♫10 Mart 2014 17:00

    Tamam orasına ben karışamam sadece benm sinirimi bozan Buse diye bi kızın ''Şimdi sus ve Supernatural İzle..! '' demesi..! Ben onun emrine uymak zorunda değilim ki ? !

    YanıtlaSil
  51. ♫ Demiley ♫10 Mart 2014 17:02

    Şimdi Belieber Smiler ve selin diye onların konusmalarını baktım tamam Belieber Smiler küfür etmiş ama selin hiç mi küfür etmemiş..? !!

    YanıtlaSil
  52. oda doğru .d

    YanıtlaSil
  53. Götünü yarayım selin10 Mart 2014 20:00

    Selin avcı heryere atlama götünü yararlar bi gün salak ne afkuruyon

    YanıtlaSil
  54. Belieber SmileR10 Mart 2014 20:53

    sanamı kalmış benim ağzımdan çıkanlar keyfimin kahyasımısın bak sana küfür ettimmi ben her zaman küfür etmem konu miley ve Justin olunca ederim oda çok sinirlenince ederim yorumları okuyupda gel

    YanıtlaSil
  55. Belieber SmileR10 Mart 2014 20:53

    sana fikrini soran oldumu

    YanıtlaSil
  56. Belieber SmileR10 Mart 2014 21:44

    kızım sanane istediğini savunur arkalanır zorunamı gitti hala anlamadınmı konu miley ve Justin olunca ne anan kalır ne bacınn ben sadece bu konuda böyleyim yoksa herzaman küfür etmiyomm beni tanımadan yargılayamazsın eğer öyle olsaydı imdide küfür ederdimm

    YanıtlaSil
  57. Belieber SmileR10 Mart 2014 21:46

    o zaman sevgili adaşına neden bişe söylemiyon oda benim kadar küfür etti sana sadece benim söylediklerimmi battı

    YanıtlaSil
  58. smileber belictioner22 Mayıs 2014 23:17

    bi siktir mk kıskanıyosun tabi şimdi kıskançlıktan götün ikiye ayrılmıştır sikimin eşşek kafalısı seni götüne kazma soktuğumun orospusu kıskançlıktan kendini başını yersin şimdi faişe

    YanıtlaSil
  59. Sen kimsim mk yarasi olan gocunurmus

    YanıtlaSil
  60. Ooooo diyerek baby face bi tipi olan justin bieberimi kiskaniyim eline gelen herseyi yalayan miley cyrusimi sen hangisini öneriyosun sik kafalı japon askeri

    YanıtlaSil