» » » » Jennette McCurdy Neden KCA'a Katılmadı?





Neredeyse her yıl düzenli olarak KCA ödüllerine katılan Jennette McCurdy, Twitter üzerinden neden katılmadığını açıkladı.

"Çoğunuz neden KCA ödüllerine katılmadığımı soruyorsunuz. Keşke her şeyi dosdoğru açıklayabilsem ama söyleyebileceğim şey basit bir açıklama olacak.

Rahatsız edici, kafa karıştırıcı ve haksız bir konuma düştüm (birçoğunuz ne olduğunu tahmin etti) ve kendime dikkat etmem gerekti. Gitmemeyi tercih ettim çünkü annemin bana öğrettiği gibi doğru ve adil olana inançlı kalmak her zaman en önemli şey.

Güzel sözler söyleyenler; yüzümü güldürdüğünüz için size teşekkür etmek istiyorum. McCurdian’lara ve Arianator’lara da. Kim olursanız olun, neye bağlı kalırsanız kalın, ben her zaman adalete bağlı kalmayı seçiyorum. Eğer bunu yaptıysaniz, teşekkür ederim."


 Ünlü oyuncu daha sonra bu konu hakkında soru soran bir hayranına cevap verdi
"Olay Nickelodeon’ın bana nasıl itaat ettiğiyle  ilgili. Hepsi bu. Sevgin için teşekkürler."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply