» » » Jennette McCurdy Seksi Pozlarını Kime Gönderdi?


Jennette McCurdy'nin bir kaç gün önce seksi pozları internete sızdırıldı. (Haber için tıklayın.) Jennette, Twitter hesabından bu fotoğrafları birine gönderdiğini ve nasıl ortaya çıktığını açıkladı!

İşte o şok edici tweet:
"Şaşırıp hayal kırıklığına uğrayan herkese: Ben o fotoğrafları sadece bir kişiye gönderdim. Noktaları birleştirebilirsiniz. Birinin bu kadar çabuk beni satabileceğine şok şaşırdım. Tüm samimiyetim ile konuşuyorum."


Jennette'nin bu tweetinden sonra herkes fotoğrafları eski sevgilisine attığını konuşmaya başladı ve anlaşılan o ki fotoğraflar para için satılmış!

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply