» » » » Jennifer Lawrence Oscar'da Bilerek Mi Düştü?


Geçen yılki Oscar Ödül Töreninde ödülünü almak için sahneye giderken düşen Jennifer Lawrence bu yıl da geleneği bozmadı! Geçtiğimiz yıl düşüşüyle medyada bolca yer alan güzel oyuncu, bu kez ödül almaya giderken değil yürürken bir trafik konisine takıldığı için düştü. Ancak birçok kişi bu düşüşün sahte olduğunu düşündü. İnsanlar, Twitter'da ve diğer sosyal paylaşım sitelerinde Jenn'in dikkat çekmek için bunu yaptığını söyleyerek tepkilerini dile getirdiler. 
Jennifer da Access Hollywood ile röportajında bu olayla ilgili kimsenin numara yaptığını sanmamasını umduğunu söyledi ve o anı anlattı.
"Çok korktum ve kimsenin fotoğraf çekmemesini umdum çünkü bunun bir hile gibi görünmeye başlayacak olmasından korktum. Bunun nasıl olduğunu bilmiyorum, çok hızlıydı... Ama arabamın yakınında bir koni vardı ve evet, koninin üzerine koştum.


Jennifer ikinci yıl da aynı şeyi yaşamamak için törenden önce evinin çevresinde yürüyüş, merdiven testi gibi şeyler için çalıştı. Ne yazık ki işler yine yolunda gitmedi. Ama bu kadar hazırlıktan sonra elbisesini ya da önündeki kızın saçlarını bozma riskini bilerek almış olacağını sanmıyoruz.

Siz Jennifer'ın bu yılki törende düşmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

15 yorum:

  1. yok ya bencede bilerek düşmemiştir o kadar ünlü biri neden kameralara habire düştüğünü göstersinki. :D

    YanıtlaSil
  2. Bnce bilerek düşmemiştir.:D Hem elbisesi uzun bu yüzden düşmüştür..:D

    YanıtlaSil
  3. biraz yapmacık görünüyo ama

    YanıtlaSil
  4. Smiler ♥ Belieber5 Mart 2014 20:24

    her yerde de dusuyorr amk her kes onu konussun diye

    YanıtlaSil
  5. Neden bilerek düşsün ki ? bir insan herkesin önünde rezil olmak istermi sizce ? Bence panikledi çünkü geçen senenin yüküde var ve Oscar yani bu normal bir ödül töreni değil , adaylığı vardı yanılmıyorsam onunda heyecanıyla paniklemiştir .

    YanıtlaSil
  6. Tomris Elmalı6 Mart 2014 23:12

    Öncelikle belieber ve smiler kardesligim olduğu için ve hem belieber hemde smilet olduğum için sakin yazıcam. Kadın zaten yeterince rezil olmuş ve konuşuluyor hunger games filmi çıkacağı için bilerek konusulmak için düşmez sadece Çooooooooook sakar biti.

    YanıtlaSil
  7. Smiler ♥ Belieber7 Mart 2014 00:36

    bende sana sakit ce soyluyorum bu benim fikrim ve sana kalmamis

    YanıtlaSil
  8. Kadın bizden bnc.

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşım, herkes zaten Jennifer'ı konuşuyor! Açlık Oyunları ile parladı kadın, o günden beri herkes konuşuyor zaten. Ondan sonra da Oscar ödülü aldı! Yeni filmlerinde gayet başarılı olan oyuncularla oynuyor (Robert De Niro, Christian Bale vs.), 23 yaşında ve genç yaşta en çok Oscar adaylığı kazanan unvanına (?) sahip oldu. 3 Oscar adaylığı var. Ayrıca Oscar gibi büyük bir ödül töreninde insan bilerek düşüp kendini niye rezil etsin? Dikkat çekmeye çalışsa poz verirken ayağı burkulmuş falan gibi yapardı ki dikkat çekmeye çalıştığını da anlardık! Her olayda illa bir şey arayacaksınız arkadaş, vazgeçin şu huyunuzdan.

    YanıtlaSil
  10. Smiler ♥ Belieber8 Mart 2014 22:22

    Sem bana ne anlatiyorsun be sus

    YanıtlaSil
  11. Sıçtırtma ağzına amk düşüncenin yanlış olduğunu söylemeye çalışıyorum

    YanıtlaSil
  12. Belieber SmileR9 Mart 2014 16:14

    neden bilerek düşşün yani gene saçma bi başlık atmışsınız bile bile kendini niye rezil etsin kadınn

    YanıtlaSil
  13. Smiler ♥ Belieber9 Mart 2014 17:18

    senin agzina sictirtiyorum...! Ben kendi fikrimi yazdim sana ne

    YanıtlaSil
  14. insanyiyenzombie23 Mart 2014 13:57

    Neden birinin önünde düşmek istesin? O çok iyi biri. Hem zaten Açlık Oyunları setinde yapılan bir röportajda da onun 'gerçekten' sakar olduğunu şakayla karışık bir şekilde söylemişlerdi. O böyle bir şeyi bir reklam için kullanmaz.

    YanıtlaSil
  15. AS.Ad.AS.dAS.d22 Mayıs 2014 23:17

    ÇOOKKKK TATLI ÇOOOOOOK DOĞAL BİRİSİ VE BENİM İDOLÜM BÖYLE BİRŞEYİ BİLEREK YAPSIN SANMIYORUM

    YanıtlaSil