» » » » Jessica Alba: "One Direction'dakiler Benimle Fotoğraf Çektirmek İstemeden Önce Onları Tanımıyordum!"

 
Her ne kadar ses getirsen de, dünyadaki herkese kendini tanıtmayı başaramazsın.
Jessica Alba verdiği bir röportajda One Direction grubundakileri tanıyamadığını söyledi.
"Nickelodeon'ın Kids Choice Ödülleri'ndeydik ve benimle fotoğraf çektirmek için rica ettiler.
Kim olduklarını bilmiyordum! Onlara, 'Ah Tanrım, siz çocuklar bir grupta mısınız?' dedim. Bana bir uzaylıymışım gibi baktılar. Onların kim olduğunu bilmeyen dünyadaki tek insandım."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

10 yorum:

  1. Grubun hitap ettiği kitle belli zaten tanımaması doğal

    YanıtlaSil
  2. Evet yaklaşık 25 milyon kişi..

    YanıtlaSil
  3. yanıtlamayınergenler10 Mart 2014 19:59

    Tanımaması normal ne de olsa ergenlere hitap ediyor

    YanıtlaSil
  4. BENDE BU KADINI TANIMIYODUM BU HABERDEN ÖNCE.HADİ EYVALLAH XD

    YanıtlaSil
  5. Smiler ♥ Belieber10 Mart 2014 22:07

    bende seni tanimiyorum

    YanıtlaSil
  6. 25 Milyon Ergen.

    YanıtlaSil
  7. Tabi doğal olarak jessica ergen değil . Düyada 25 milyon ergen varsa 25 milyionu one direkçi mk

    YanıtlaSil
  8. ♫ Demiley ♫12 Mart 2014 23:16

    Tanımıyor olabilir Normal :D

    YanıtlaSil
  9. Superwholock13 Mart 2014 23:13

    Tanımaması gayet normal sonuçta 3 yıllık grup. Sizin Jessica'yı tanımamanız ANORMAL.

    YanıtlaSil