» » » » Justin Bieber ve Selena Gomez Çok Yakın Bir Şekilde Dans Etti



10 Mart'ta Teksas'ta, dans stüdyosundan çıkarken görüntülenen ikilinin dans videosu internete sızdı.Videoda çok samimi görüntülenen Selena Gomez ve Justin Bieber'ın tekrar sevgili oldukları düşünülmeye başladı. Bazı söylentilere göre ikili Teksas'a aşk tazelemek için gitti ve her şey yolunda gidiyor!

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

43 yorum:

  1. ♫ Demiley ♫11 Mart 2014 16:04

    <3 Jelena <3

    YanıtlaSil
  2. oha ya bence evlenin siz :D

    YanıtlaSil
  3. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 16:15

    Wowww..Aralarındaki uyuma bayılıyorum<3 <3 <3

    YanıtlaSil
  4. cok uyumlu dans ediyorlar yaa cok yakisiyorlar :)

    YanıtlaSil
  5. bu sarkinin adini bilen varmi??? cok sevdim

    YanıtlaSil
  6. Selenanın bir hafta sonra filmi çıkıyor gündemde olması lazım tabii zaten Justinde dünden razı selenaya biri salak öteki ondan daha salak

    YanıtlaSil
  7. Belieber aynı anda Selenator olamaz

    YanıtlaSil
  8. Aah ne güzel söylemişsin be:)

    YanıtlaSil
  9. belieber mısın? selenator mu?

    YanıtlaSil
  10. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 16:48

    Evet sizin sayenizde..Ama bi Selenator Belieber olabiliir.Benim çok arkadaşım var öyle...

    YanıtlaSil
  11. neden???????????

    YanıtlaSil
  12. salak olan tek insanlar siz siniz onlar harika

    YanıtlaSil
  13. l made him cry,
    He is a dork,
    He is like my little brother.

    Dedikten sonra onunla birlikte olur musun?
    Beliebers bunları duyduğunda içinin ne olduğunu bilemezsin kusura bakma.

    YanıtlaSil
  14. selena nın dediklerini biliyorsan anlarsın.

    YanıtlaSil
  15. Aah kesinlikle öyle değil mi?
    jelena mükemmel.!!
    hiçbir şeyden haberin yok sanırsam!


    l made him cry. ahahha
    Beliebers dedi dimi bunu.


    Ya da He is a dork.
    Doğru ya bunu da biz dedik.


    Hatta He is like my little brother.
    Ve öpüştük. NE MÜKEMMEL DİMİ MÜKEMMELLENA!

    YanıtlaSil
  16. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 18:18

    Sende gerçek bi Belieber olabilseydi idolünün Selenadan ayrıldığında dağıldığını görürdün!Noulmuş yani?Bunları dedi diye kızı rahat bırakmıyosunuz!!Önceden düşünceleri farklıydı ama sonradan değişti.Kusura bakma ama Justin Selenayı bunlara rağmen seviyosa sana bişey söylemek düşmez!Evet Belki Belieberları anlayamam ama Justin sonuçta evlenecek.Bu Sel yada başka biri olsun.Anlayın artık birbirlerine iyi geliyorlar onlar...

    YanıtlaSil
  17. evet ona benim kucuk kardesim dedi ve sonra sevgili olduklari ortaya cikdti ama bu Justinin onunla mutlu oldugu gercegini deyisdirmez ki

    YanıtlaSil
  18. Belieber SmileR11 Mart 2014 20:19

    jelenayı özlemiştim <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  19. Çok şekerler♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    YanıtlaSil
  20. Yalnız size ne sizi ne ilgilendirir onlarin hayatı onların aşklari yani size noluyo ister. Biri birini aglatir ister digeri diğerini sanki selena gomez hiç ağlamadı

    YanıtlaSil
  21. Belieber SmileR11 Mart 2014 21:11

    evet selena ve Justin ayrı yapamıyolar antibiyotik gibiler birbirlerine Justin mutlu olunca bende bi ayrı mutlu oluyorumki bazı belieberlar jelenator olunca bize sahte belieber damgası vuruyolar haksızlık değilmi sence ?? Justinde selenada mutluluğu hakediyo ;)

    YanıtlaSil
  22. AccıkSelenator11 Mart 2014 21:15

    Jelena'cı değilim hatta Justin'i pek sevmem ama çok uyumlular, çok tatlılar yaa :D

    YanıtlaSil
  23. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 21:37

    Bence çok haklısın:D:DMesela banada aynı zamanda Selenator'üm diye bazın beyin sizler gerçek Smiler olmadığını söylüyorlar.Bende öyle çok gördüm.Jelenayı destekleyen Belieber evlenin siz gibi bisi demişti.Belieberlar başına üşüştü kızın.Yok işte 'Slnyı sevysn grck blbr dglsn bikree...s...sbilmem nede bilmem ne!Ben Sel'i kıskanıyorum böle bi sevgilisi olduğu için ama benimki iyi yönde bazı Belieberlar abartıyo...

    YanıtlaSil
  24. Belieber SmileR11 Mart 2014 21:40

    ayy evet öye banada demisti bi kız aynı olayı banada yaptı ama ben onadedim benim sevgilim var bana Justin karışıyomu benne karışcam ona dimi yani :) :)

    YanıtlaSil
  25. Selenator musun Belieber mi _?

    YanıtlaSil
  26. ♫ Demiley ♫11 Mart 2014 21:56

    Hem ∞Selenator∞ hem ∞Belieberim∞ ?

    YanıtlaSil
  27. Böyle sordum diye Sen sahte beliebersin ve ya sahte selenator dediğimi sanma ? öylesine sordm

    YanıtlaSil
  28. ♫ Demiley ♫11 Mart 2014 22:08

    Valla az daha öyle sanıyodum :D zaten hem belieberim hem selenatorum:D selenatorum desek gercek belieber değilsin diyolr ya en çok ona gıcık oluyorum ne kdar saçma değilmi ? bi ara selenatorum dediğimde bu defa gercek smiler değilsin dediler:D uff çok saçma ya ? !!!! ya hayır üçünüde seviyorum diyorum gene anlamıyorlar ? selenatorum belieberim smilerim ama illa birinde sahtelik çıkarmaya çalışıyorlar ya ben hepsini çok seviyorum ama onlar anlamamakta ısrarlılar ? !! :D

    YanıtlaSil
  29. Aynen bnmde kaç defa basıma boyle geldi bende senin gibi hem belieber hem selenator hem smilerim ama illa sen sahte şusun sen sahte busun diyorlar çok saçma boyle yapmaları benide gıcık ediyor

    YanıtlaSil
  30. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 22:13

    Aynen:DJustin BELİEBER'LARIN zaten.Bi aralar Jemi vardı yaa bende Demiyi ne kıskanırdım ama..Asla Belieberlar gibi anti olmadım.İşte Joe'yu çok sahiplenir im halada öyleyim o benim sevgilim gibi bisi:D:D Ama Jemi birbirlerine çok yakışıyolardı dimi kıskansamda öyleydi.Keşke bazı Belieberlarda anlayabilse...Demi blendadan iyidir.. Tatlım SMS mi yaptın?Ben sana cevap veremedim kusura bakma sms yapmanın bekliydm.Eğer yaptıysan bende yarın yaparm:-D :-D İki gündür temizlik yapıyrz HR tarafm ağrıyo:-( Gün mü ne varmış dün misafir geldi yine.Biz çok yoğun uz nedense gelen giden eksik olmuyor..

    YanıtlaSil
  31. Belieber SmileR11 Mart 2014 22:20

    teline bak istersenn .D

    YanıtlaSil
  32. Belieber SmileR11 Mart 2014 22:25

    koyum misafirin orasına yaaa yarın bizede gelecek ama ben okulda olmuş olcammm o yğzden yırttımm

    YanıtlaSil
  33. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 22:35

    Aynen mk ne bu!Sana cevap yazamayınca mal gibi kalıyom bari cevap yazayım dedim.Sms yapmadım daha yarın yapacak cani

    YanıtlaSil
  34. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 23:29

    Tamam kan ki twitter acıyı en iyisi bunlarla iki saat uğraşacağıma sende SMS yapma oradan konusu ruz kan ki.Who Owns my heart dinliyorum sana gelsin...Senin kalbinin sahibi Justinden başka kim??

    YanıtlaSil
  35. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 23:41

    Açtım bile lan seni kırarmıyım.Benim isim yine Yeşim sayrıs seninki ne?Hatta Mile yi hemen takibe aldım katy'de..

    YanıtlaSil
  36. anticim o söylediklerinin hepsini şaka olarak söyledi

    YanıtlaSil
  37. canım bizeneyse kamera önünde yaşamıycaklar aşkını biz justını buralara kadar getirdik buda bizi ilgizlendirir

    YanıtlaSil
  38. Yapıtın o zaman hacı az mı yapayım?Çünkü faceden konuşrsn sen Rkilerinle.bisi sracam tabletten whats up indirdim ve sanırım oluyo.Ama bi arkadaşım tabletten what up indirdi ordan konuşuyo bende öylemi yapsam ama blmiorumAbime bunu söylediğimde bana beyinsiz dedi:D:D

    YanıtlaSil
  39. Sahiden Sms ne zaman yaptın sen?Ben erken yaymak cano erken yatmak bana göre değil.Bazen annem tutturur ancak o zaman ya tarım.

    YanıtlaSil
  40. Ne güzel anlaşıyoruz işte:):)Akıllı bıdık yıkıldım:D :D

    YanıtlaSil
  41. Benimde başıma geldi canolar:D:D Sinir oluyorum böylelerine!!Önyargılarını siktiklerim!!Boş verin takmayın biz onlardan asla vazgeçmiyecez<3 <3 <3

    YanıtlaSil
  42. smileber belictioner22 Mayıs 2014 23:16

    ahahahha yazamıyonn o ayrı olay yıkılıyorumm bari 1 haftalık yap boşa gitmesinn

    YanıtlaSil