» » » Justin Bieber'ın Evine Davetsiz Misafir!


TMZ.com haberlerine göre Quianyang Zhao adında küçük bir kız Justin'in evine izinsiz giriş yaptı! Saat 17:00 sıralarında Justin evde yokken eve girdi. Justin'in komşuları ve etraftaki kişiler kızı görerek polisi çağırdı. Polis geldiğinde küçük kız Justin'in yatağında uyurken bulundu.

Küçük kızın polislere ifadesi şöyle oldu:
''Twitter'dan Justin'i ziyaret edeceğimi söylemiştim. Onun doğum günün partisi için. Evine gelip kapıda beklemeye başladım ama kimse olmayınca içeri girdim.''

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

13 yorum:

  1. Betül Bozkurt8 Mart 2014 18:32

    hayallerimizi yaşamış :o

    YanıtlaSil
  2. justinin evinin korumaları yok mu amk bu kız güvenliklerden geçip nasıl eve girdi?

    YanıtlaSil
  3. Smiler ♥ Belieber10 Mart 2014 01:14

    sen sus pacavra sana sormadim

    YanıtlaSil
  4. Smiler ♥ Belieber10 Mart 2014 01:14

    senin agzina

    YanıtlaSil
  5. Belieber SmileR10 Mart 2014 20:58

    yalnız eda haklı bence sen olsan aynısını yapmazmıydın sevgili belieber kardeşim oda bizim bi belieber kardeşimiz hepimiz olsak aynısını yapardık dimi yani :D

    YanıtlaSil
  6. Smiler ♥ Belieber10 Mart 2014 21:39

    Ben Justin'in evinin nerde oldugunu blmiyorum cnm :D

    YanıtlaSil
  7. Belieber SmileR10 Mart 2014 21:59

    ya mesela diyorum eğer onun yerinde olsaydık hem justinin evi atlantada ki :) :)

    YanıtlaSil
  8. Smiler ♥ Belieber10 Mart 2014 22:00

    haha :)))

    YanıtlaSil
  9. Ne saçmalıyon oda senin gibi belieber justin için atlamış ortaya onu görmek için şimdi delimi oluyo

    YanıtlaSil
  10. Anti castin bibır22 Mayıs 2014 23:16

    Bok

    YanıtlaSil
  11. Smiler ♥ Belieber22 Mayıs 2014 23:16

    Twitter hesabinin adi ne acaba...?

    YanıtlaSil
  12. Smiler ♥ Belieber22 Mayıs 2014 23:17

    kizdaki yuzluluye bak ya delimi ne mi

    YanıtlaSil