» » » » Katy Perry: "Benim Miley İle Öpüşmem..."


Miley Cyrus'ın Bangerz Turu kapsamında Los Angeles/Staples Center'da verdiği konsere birçok ünlü isim katılmıştı. Kuşkusuz geceye damgasını vuran en önemli olaylardan biri de Miley ve Katy'nin öpüşmesi oldu.
Katy çok konuşulan bu öpücük hakkında şu şekilde bir açıklama yaptı;
''Ben Miley'ye sadece arkadaşça bir öpücük vermeye gittim, bilirsiniz işte kızların yaptığı klasik arkadaş öpüşmelerinden. Ancak sonra o başını çevirmeye ve aşırıya gitmeye çalıştı ve ben de geri çekildim. O dil nerede olduğunu Tanrı bilir, biz değil."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

8 yorum:

  1. Katy'm aman dikkat et şu kıza.

    YanıtlaSil
  2. aynen yaa !!

    YanıtlaSil
  3. Smiler ♥ Belieber6 Mart 2014 15:33

    off cok garip

    YanıtlaSil
  4. Zişan Toğuz6 Mart 2014 15:48

    Aynen (y)

    YanıtlaSil
  5. Aydan Antikacı7 Mart 2014 17:49

    bu miley iyice sapıttı aq

    YanıtlaSil
  6. MILEYE ANTIYSENIZ ANTILIĞINIZI BILIN OLUM !

    YanıtlaSil
  7. Tomris Elmalı22 Mayıs 2014 23:17

    Miley artık bu yani birini değiştirmeye calismamalari gerek ama ben hem katycat hen smilerim ve ben bile biraz olsun rahatsız oldum

    YanıtlaSil