» » » » » Katy Perry'den Miley Cyrus'a Cevap Gecikmedi!


Öpüşme konusu ile gündeme gelen ikili birbirlerine cevap vermeden duramıyor. (Önceki haber için tıklayın.)
Miley'nin Katy'e son tweetinden sonra Katy'den cevap gecikmedi!
''Ooh kızım! Seni  İngiltere'de gördüğümde sana BÜYÜK bir şaplak vereceğim bb.''
 Sizce Katy bunu tartışmayı yumuşatmak için şaka yollu mu yazdı, yoksa ciddi mi?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

25 yorum:

  1. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 15:11

    Şaka amaçlımı yoksa ciddi olarak mı yazdı anlamadım ( bana biraz şaka amaçlı gibi geldi ) ??

    YanıtlaSil
  2. şaka amaçlı gibi geldi valla :GAFDS:FD:SFdsfdsf

    YanıtlaSil
  3. Belieber SmileR8 Mart 2014 15:21

    şakalaşıyolar bence

    YanıtlaSil
  4. Olum Katy yerim seni ilk kızmıştım MİLEY' E laf attın diye ama şimdi sevdim seni :)) TABİKİ ŞAKA YAPIYOR , MAL MISINIZ .

    YanıtlaSil
  5. BANA ŞAKA AMAÇLI GELDİ AMA CİDDİYSE , katy ''BOK'

    YanıtlaSil
  6. DIŞARIDAN BİRİ8 Mart 2014 15:36

    MİLEY ÇOK İLERİ GİTTİ KATY BURDA ŞAKA AMAÇLI YAZMIŞ AMA CİDDİ OLARAK YAZSAYDIDA KATY HAKLIYDI ...

    YanıtlaSil
  7. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 15:44

    ama katy de şu sözüyle çok ileriye gitti ::'Ben Miley'ye sadece arkadaşça bir öpücük vermeye gittim, bilirsiniz işte kızların yaptığı klasik arkadaş öpüşmelerinden. Ancak sonra o başını çevirmeye ve aşırıya gitmeye çalıştı ve ben de geri çekildim. O dilin başka nerelerde olduğunu Tanrı bilir, biz değil. Bu öylesine rezil (adı çıkmış) bir dil!'' bu söze bence mileyin verdiği cevap yakışır kb !

    YanıtlaSil
  8. oh be KATY <3 Sürtüğe şaplat çok ileri gitti mal olu mal

    YanıtlaSil
  9. Katy şaka amaçlı mı yazdı bilmiyom ama ciddi olarak yazdıysada haklı kb

    YanıtlaSil
  10. şaka olmasın lütfen ya gerçekten KATY miley sürtüğünün azına sıçmalı hak ediyo

    YanıtlaSil
  11. Şaka amaçlı bence çünkü tweete bakarsanız gülücük dil falan var şaka olarak yazmış

    YanıtlaSil
  12. hahahaha ya cok guldurdun kız katy yuru be kocum :D

    YanıtlaSil
  13. sonuna nokta koydu sert cevap asdfghjk :D

    YanıtlaSil
  14. Bak hem Smiler hem KatyCat'im ama bu konuda Katy haklı gerçekten.

    YanıtlaSil
  15. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 12:39

    Bence bana göre şuan ikiside eşit Çünkü ikiside bel altından vurmuş.Daha önce mileyi haklı buluyodum ama şuan ikisininde eşit oldugunu düşünüyorum .

    YanıtlaSil
  16. ayn ama katy abartıya kaçmış
    SMİLERSler ???

    YanıtlaSil
  17. iyimisiniz siz katy ilk başta arkadaşça yanaktan dedi miley de onun hakaretinin altında kalmadı ve tokat yapıştırcakmış ha hah katy saçmalama

    YanıtlaSil
  18. Of miley iğrençleşiyor artık kabul edin Eminim Miley bile Hannah'ı özlüyodur.Lütfen bi smiler gelip altına saçma şeyler yazmasın doğruları söylediğim kesin.

    YanıtlaSil
  19. Ah o geceye lanet olsun ..

    YanıtlaSil
  20. Abi yapıyorlar siz burda kendinizi öldürüyorsunuz ikiside saçma bn hiç bir kız arkadaşımla öpüşmüyorum

    YanıtlaSil
  21. Yanaktan değil mal dudaktan öptü ama mileyin ileri gittiğini söyledi nasıl okuyon aq

    YanıtlaSil
  22. Miley vs katy9 Mart 2014 19:52

    Ya sus ergen arkasaşca dudaktan öpüşülürmü geri

    YanıtlaSil
  23. sanki katy sevmedi -,- hiçte istemiyor ibi durmuyordu.

    YanıtlaSil
  24. la he he he he


    ben aşkımııı yerimmm ama :333

    YanıtlaSil
  25. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:17

    Katy sanki sucsuz o hic bir suc islemedi o cunku melek dimi ? !!! Hep katyi koruyun zaten hakli mi haksizmi umrunuzda degil!! Sizin dusunceniz isin icinde katy varsa kesin o haklidir dimi dusunceniz bu !!!!!!! ? Yazıkk once kim hakli kim haksiz ona bakilir boyle mal gibi şaplat surtuge falan denmez (birini korumuyorum bence suanda ikiside eşit cunku birbirlerine soyledikleri laflar ayni sayilir...!!!) Sende sacmalamissin ama !

    YanıtlaSil