» » » » » Lea Michele Cory Monteith İle Olan Son Konuşmasından Bahsetti!


Lea Michele Seventeen dergisine yakın zamanda yaptığı röportajında Cory Monteith ile arasında geçen son konuşmadan bahsederek o günlerin onun için ne kadar zor olduğunu anlattı ve bunları yeni şarkısına bağladı.

Lea Michele yeni çıkaracağı şarkının adının 'If You Say So,' olacağını açıkladı.

İşte Lea'nın Röportajından Bir Kısım;
"Yeni şarkım Cory ile olan son konuşmam hakkında. Geçtiğimiz günlerde oğlunu kaybetmiş bir bayan ile konuştum. O bayan bana oğlu vefat etmeden önce söylediği son cümlenin, "Seni Seviyorum" olduğunu ve bunun için Tanrı'ya şükrettiğini söyledi. Benimkiler de böyleydi, Cory'e ölmeden önce seni seviyorum demiştim-sanki bunu hissetmiştim. Şarkı da tam olarak bununla alakalı. Bir sürü farklı duygu var- eğer kaybettiğin kişiyi yeniden görebilseydin, onlara ne söylemek isterdin? Bu şarkı tam olarak birinin kişisel hayat hikayesini anlatıyor." 


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. toprağı bol olsun cory :(

    YanıtlaSil
  2. Smiler ♥ Belieber5 Mart 2014 21:05

    uuuuuuuuuuuuu olmeseydi

    YanıtlaSil
  3. Nasıl bir gereksizsin? Belki Hristiyan , belki değil. Sanane?

    YanıtlaSil
  4. bilinçsiz insanlar...22 Mayıs 2014 23:14

    toprağı bol olsun diye hristiyanlar der. sen hristiyan mısın?

    YanıtlaSil