» » » Micheal Jackson'nın Gizli Oğlu Ortaya Çıktı!


Şuan dünya basınında en çok konuşulan olaylardan biri; Şarkıcı Brandon Howard Michael Jakson'nın Senelerce Gizli Tuttuğu Oğluymuş!

Brandon Howard, 31 yaşındaki şarkıcı, Michael Jackson'nın gizli oğlu olabilir. Brandon Michael Jackson'nın vücüdündan kalanlar ile DNA yaptırttı ve sonuçta Brandon'nun Popun Kralının %99.9 olarak oğlu olduğu ortaya çıktı. 

Doktor Joseph Goodman, DNA testini yapan doktor, Jackson'nın DNA'sını kanıt olarak sosyal medya dahil herkese sundu.

Bu DNA testinin sonuçları belli olmadan önce Howard, Facebook hesabından bu konu hakkında bir video paylaştı ve video saniyeler içinde 20 küsür sosyal medya sayfasında yer aldı.

Brandon Howard'ın Videoda Söyledikleri;
"Görünüşe göre çoğu insan benim arkamdan konuşuyor, yani şimdi bu videoyu kısa ve öz olarak tutacağım. Birincisi ben TMZ'i aramadım, bu hikayeyi onlara ben söylemedim, onlara hiçbir şey söylemedim. İkincisi, hiçbir zaman onun oğlu olduğumu ilan etmedim. Üçüncüsü, onun mirasına konma çabası içerisinde kesinlikle değilim."
"Benim söyleyeceklerim bu kadar, siz bundan ne anlarsanız anlayın, bu böyle ve DNA sonuçları ne çıkarsa çıksın, bu hep böyle olacak. Bu söylediklerim benim ağzımdan çıkıyor, bunu her yere yayın ve herkesi bunları benim söylediğimden emin edin, TAMAM MI?, benim, TAMAM MI? Dinlediğiniz için teşekkür ederim ve sizle kısa bir zaman sonra yeniden konuşacağım." 
Videoyu buradan izleyebilirsiniz.

Artık Brandon Howard'ın Michael Jackson'nın gerçek oğlu olduğu orata çıktı. Brandon Miki Billy Howard adlı şarkıcı bayanın oğlu, Miki ile Jackson 1980'li yıllarda bir şarkı üzerinde çalışmışlar ve ardından 1982 yılında, bu ikilinin aşkından sonra,  Brandon Howard dünyaya gelmiş.
Olay senelerdir saklı tutulsada artık açığa çıktı, Brandon'nın fiziksel yapısı ve ses tonundanda Popun Kralının oğlu olduğu anlaşılıyor...


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum:

  1. Smiler ♥ Belieber9 Mart 2014 17:17

    aynen

    YanıtlaSil
  2. yazılarınızda yazım yanlışlarına dikkat ederseniz sevinirim çok yanlış yazıyorsunuz

    YanıtlaSil
  3. Normal bişey o kadar hazırlıyolar ve sen sadece buna mı dikkat ediyosun

    YanıtlaSil
  4. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:17

    Benziyo sanki azcık :/ :D

    YanıtlaSil